TOP NAJCZĘSTSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI
Na 90% tutaj znajdziesz odpowiedź na Twoje pytanie,
zanim zdążymy odpowiedzieć na czacie :)
Nie mogę wejść na stronę. Nie mogę edytować strony. Wywala mnie na stronę przekierowania.
Czyli licznik działa. I to poprawnie :) Rozpoznał Cię, okazało się, że czas Ci się skończył i robi Ci przekierowanie. Tutaj znajdziesz informacje, jak sobie z tym poradzić - kliknij.
Licznik ciągle przekierowuje mnie na stronę przekierowania, strona odświeża się i następuje zapętlenie
Prawdopodobnie wkleiłeś licznik na każdą podstronę swojej strony. Dlatego rozpoznaje Cię na każdej podstronie i stąd to zapętlenie. Kod licznika powinien być wklejony tylko na stronę z ofertą, na której chcesz, aby licznik się wyświetlał. Kod licznika może być w sekcji "head", ale tylko tej jednej podstrony/landinga a nie globalnie całej strony.
Wkleiłem licznik na stronę podziękowania w Mailerlite, ale się nie wyświetla
Zrób osobny landing page z ofertą. Tam wklej licznik. W formularz ustaw przekierowanie "custom redirect url" i tam wklej link do landinga. Nie korzystaj z tej standardowej zakładki "success page", bo tam licznik nie zadziała z przyczyn ograniczeń technicznych. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję - kliknij.
Jak zrobić bezpośredni link do koszyka, aby skrócić ilość kroków zakupowych?
Jeśli korzystasz do sprzedaży z Woocommerce, to skorzystaj z tej instrukcji - kliknij
Jak skonfigurować autowebinar i indywidualne okienko sprzedażowe?
Tutaj jest dokładna instrukcja jak ustawić autowebinar
Chciałbym zrobić taki licznik, który będzie się resetował...
...za każdym wejściem na stronę, co tydzień, codziennie... każdy typ licznika da się u nas zrobić. Tutaj masz to opisane
Jak mogę anulować subskrybcję?
Jeśli nie udało Ci się tego zrobić z poziomu panelu betimes lub easycart, to napisz krótko na czacie, że chcesz anulować - zrobimy to za Ciebie :)
Zapłaciłem, nie dostałem faktury...
Faktury wysyłane są automatycznie, co godzinę. Poczekaj chwilę. Jeśli po tym czasie faktycznie nie dostaniesz dokumentu, wtedy pisz na czacie. Fakturę zawsze otrzymasz na maila i znajdziesz je też w swoim panelu betimes - kliknij
POZOSTAŁE PYTANIA I ODPOWIEDZI...
Czy można zmienić pakiet po jego wybraniu?
Tak. I to zawsze z korzyścią dla Ciebie :)
Czy muszę wypowiadać umowę po zakończeniu okresu próbnego?
Nie. Konto wygaśnie bez zobowiązań. Co najwyżej dostaniesz kilka maili z przypomnieniem :)
Co jeśli przekroczę limit użytkowników?
Otrzymasz email z powiadomieniem, gdy limit będzie bliski osiągnięcia. Gdy przekroczysz limit, to więcej użytkowników nie będzie już zapisywanych.
Czy będę mógł pobrać fakturę proformę?
Tak. Podczas realizowania płatności, w ostatnim kroku możesz pobrać proformę. Faktura VAT wysyłana jest w ciągu godziny po dokonaniu płatności
Czy licznik GIF może wyświetlać się we wpisie na Facebooku?
Nie. Technicznie jest to nie do obejścia.
Z jakimi platformami licznik jest kompatybilny?
W zasadzie na każdą stronę, czy maila jesteś w stanie wkleić licznik. Wszelkie popularne platformy świetnie współgrają z beTimes: Wordpress, Elementor, Landingi, Mailerlite, Freshmail, Shoplo, Shoper, Woocomerce, GetResponse,
Jak liczony jest limit liczników?
Zależnie od pakietu masz maksymalną ilość liczników, jakie w danym momencie możesz mieć na koncie. W każdej chwili możesz usunąć istniejący licznik i dodać nowy.
Czy macie program partnerski?
Tak. Otrzymujesz prowizję od wszystkich płatności netto użytkownika, którego polecisz, przez okres 18 miesięcy od daty rejestracji. Stawka prowizji jest negocjowalna indywidualnie. W panelu klienta na beTimes masz podgląd zarejestrowanych użytkowników z Twojego polecenia oraz ich płatności.
Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie techniczne, to zajrzyj na stronę pomocy Tam jest masa artykułów: jak wkleić liczniki na różne platformy, jakie ustawienia wybrać, itd...
A jeśli tam też nie znajdziesz odpowiedzi, to śmiało pisz na czacie :)