FAQ - Najczęści Zadawane Pytania


Czy można zmienić pakiet po jego wybraniu?

Tak. I to zawsze z korzyścią dla Ciebie :)

Czy muszę wypowiadać umowę po zakończeniu okresu próbnego?

Nie. Konto wygaśnie bez zobowiązań. Co najwyżej dostaniesz kilka miali z przypomnieniem :)

Co jeśli przekroczę limit użytkowników?

Otrzymasz email z powiadomieniem, gdy limit będzie bliski osiągnięcia. Gdy przekroczysz limit, to więcej użytkowników nie będzie już zapisywanych.

Czy będę mógł pobrac fakturę proformę?

Tak. Podczas realizowania płatności, w ostatnim kroku możesz pobrać proformę. Faktura VAT wysyłąna jest w ciągu godziny po dokonaniu płatności

Czy licznik GIF może wyświetlać się we wpisie na Facebooku?

Nie. Technicznie jest to nie do obejścia.

Z jakimi platformami licznik jest kompatybilny?

W zasadzie na każdą stronę, czy maila jesteś w stanie wkleić licznik. Wszelkie popularne platformy świetnie współgrają z beTimes: Wordpress, Elementor, Landingi, Mailerlite, Freshmail, Shoplo, Shoper, Woocomerce, GetResponse,

Jak liczony jest limit liczników?

Zależnie od pakietu masz maksymalną ilość licznikaów, jakie w danym momencie możesz mieć na koncie. W każdej chwili możesz usunąć istniejący licznik i dodać nowy.

Czy macie program partnerski?

Tak. Otrzymujesz prowizję od wszystkich płatności netto użytkownika, którego polecisz, przez okres 18 miesięcy od daty rejestracji. Stawka prowizji jest negocjowalna indywidualnie. W panelu klienta na beTimes masz podgląd zarejestrowanych użytkowników z Twojego polecenia oraz ich płatności.






Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie techniczne, to zajrzyj na   stronę pomocy Tam jest masa artykułów: jak wkleić liczniki na różne platformy, jakie ustawienia wybrać, itd...

A jeśli tam też nie znajdziesz odpowiedzi, to śmiało pisz na czacie :)


Załóż darmowe konto