Licznik Evergreen

Licznik Evergreen to taki licznik, który pozwala odliczać unikalny czas każdemu użytkownikowi osobno.

Jeśli ustawisz do odliczania np. 15 min, to każdy z nowych użytkowników, niezależnie od tego kiedy i o której godzinie wejdzie na stronę, zobaczy swoje 15 min.

Zobacz przykład w tabelce:

dziś jutro pojutrze...
klient #1 licznik evergreen
klient #2 licznik evergreen
klient #3 licznik evergreen

Każdy użytkownik jest rozpoznawalny, dzięki temu jeśli zamknie on stronę i wróć na nią np. po 5 min to jego unikalny czas wciąż będzie odliczony i zobaczę wtedy około 10 min, które mu pozostało.

Po zakończeniu odliczania możesz przekierować użytkownika na inną stronę albo ukryć licznik i nie wyświetlać go.

Taki licznik w kilka minut stworzysz na beTimes.pl. Możesz dostosować jego wygląd, kolory, rozmiar, oraz wyświetlane elementy. Na koniec otrzymasz prosty kod, który wystarczy wkleić na twoją stronę.

Spójrz na podgląd maila z takim licznikiem:

licznika evergreen w treści maila - oferta one time offer

Kampania mailowa

One Time Offer z licznikiem evergreen możesz wykorzystać np. w kampanii mailowej. Wysyłasz do klientów mailing, w którym jest licznik odliczający np. 15 minut. Pierwszy kontakt z ofertą klient ma po otwarciu maila.

Po kliknięciu w ofertę - licznik na tej stronie kontynuuje odliczanie rozpoczęte w mailu.

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.