Licznik Evergreen, to taki licznik który, każdemu odwiedzającemu, odlicza osobny, unikalny czas, jaki pozostał mu na podjęcie decyzji.
Załóżmy że każdemu użytkownikowi chcesz odliczać np. 15 min. Ustawiasz taki licznik i umieszczasz na stronie.
Pierwszy użytkownik wchodzi dziś, teraz i rozpoczynam się odliczanie 15 min w dół. Po odświeżeniu strony po 5 min lub ponownym wejściu na tę samą stronę, licznik wciąż kontynuuje odliczanie - czyli zostało 10 min.
Przykład licznika evergreen
dziś | jutro | pojutrze... | |
klient #1 | |||
klient #2 | |||
klient #3 |
Ten sam użytkownik, po wejściu kolejny raz, po godzinie nie zobaczę już licznika, odliczanie skończy mu się. Możesz pokazać mu pusty licznik, albo przekierować go np. na inną stronę z informacją, że oferta przepadła bezpowrotnie.
Kolejny, nowy użytkownik który wejdzie np. za godzinę, czy kolejnego dnia, będzie miał odliczony swój unikalny dla siebie czas, 15 min w dół. Podobnie każdy nowy kolejny użytkownik który wejdzie na stronę zobaczy swoje unikalne 15 min.
beTimes.pl rozpoznaje każdego użytkownika i wyświetla mu odpowiedni czas jaki mu pozostał.
Możesz też ustawić, co ma się wydarzyć po zakończeniu odliczania. Czy licznik ma wskazywać zero, czy ma zostać ukryty, albo może nastąpić ma przekierowanie na inną stronę.
Poniżej przykład takiej oferty
One Time Offer
Tego typu licznik - evergreen, możesz wykorzystać do kampanii z One Time Offer. Możesz zbudować lejek, w którym, np. Twój subskrybent, zaraz po zapisaniu się na Twoja listę adresową, zobaczy ofertę OTO z licznikiem wskazującym na 15 minut, na podjęcie decyzji.
Atrakcyjna oferta i presja czasu, sprawiają, że tego typu strony mają wysoką skuteczność.