Jeśli sprzedajesz w internecie, to na pewno spotkałeś się z cykliczną sprzedażą, na przykład kursów online.
W takiej sytuacji otwieramy okienko sprzedażowe na przykład na tydzień. I przez tydzień intensywnie promujemy jeden produkt.
Bardzo ważne jest to, żeby jasno komunikować, że czas leci. Trzeba wyraźnie pokazywać, ile czasu zostało do startu i do końca sprzedaży. Powodów jest co najmniej klika. Po pierwsze, minimalizujemy ryzyko, że ludzie będą pisać nam mnóstwo wiadomości pod tytułem: „przegapiłem sprzedaż, czy mogę jeszcze kupić”. Po drugie, wizja uciekającego czasu genialnie wpływa na sprzedaż. Pod presją czasu działamy mniej rozważnie. I częściej decydujemy się na zakup.
Dlatego warto podkreślać, że czas leci. Warto wykorzystać licznik, który będzie odliczał czas do daty. Licznik, który odlicza czas do daty, możesz umieścić na stronie sprzedażowej i w mailach, które wyślesz do subskrybentów swojego newslettera.
Czy konfiguracja licznika, który odlicza czas do daty, jest trudna? W beTimes zupełnie nie.
Musisz wybrać rodzaj licznika. Czyli taki, który będzie wyświetlał czas do konkretnej daty.
Potem wybierasz, co chcesz zrobić, kiedy licznik skończy odliczać. Możesz:
- przekierować na inną stronę;
- nic nie robić;
- zostać na stronie i ukryć licznik;
Kiedy już wybierzesz powyższe ustawienia, możesz w beTimes dostosować licznik do swojej identyfikacji wizualnej. Możesz zmienić kolor, wielkość, odległość między elementami licznika.
Kiedy jesteś już zadowolony z tego, jak licznik wygląda, przychodzi czas na umieszczenie licznika na stronie sprzedażowej albo w newsletterze. To bardzo proste. Wystarczy, że skopiujesz i wkleisz kod, który wygeneruje dla Ciebie beTimes.
Chcesz sprawdzić, jak licznik beTimes sprawdzi się w Twoim biznesie? Załóż darmowe konto, wygeneruj pierwszy licznik, który będzie odliczał czas do daty i testuj.