Odliczanie czasu do daty

Jeśli sprzedajesz w internecie, to na pewno spotkałeś się z cykliczną sprzedażą, na przykład kursów online.

W takiej sytuacji otwieramy okienko sprzedażowe na przykład na tydzień. I przez tydzień intensywnie promujemy jeden produkt.

Odliczanie czasu do daty

Bardzo ważne jest to, żeby jasno komunikować, że czas leci. Trzeba wyraźnie pokazywać, ile czasu zostało do startu i do końca sprzedaży. Powodów jest co najmniej klika. Po pierwsze, minimalizujemy ryzyko, że ludzie będą pisać nam mnóstwo wiadomości pod tytułem: „przegapiłem sprzedaż, czy mogę jeszcze kupić”. Po drugie, wizja uciekającego czasu genialnie wpływa na sprzedaż. Pod presją czasu działamy mniej rozważnie. I częściej decydujemy się na zakup.

Dlatego warto podkreślać, że czas leci. Warto wykorzystać licznik, który będzie odliczał czas do daty. Licznik, który odlicza czas do daty, możesz umieścić na stronie sprzedażowej i w mailach, które wyślesz do subskrybentów swojego newslettera.

Odliczanie czasu do daty

Czy konfiguracja licznika, który odlicza czas do daty, jest trudna? W beTimes zupełnie nie.

Musisz wybrać rodzaj licznika. Czyli taki, który będzie wyświetlał czas do konkretnej daty.

Odliczanie czasu do daty

Potem wybierasz, co chcesz zrobić, kiedy licznik skończy odliczać. Możesz:

  • przekierować na inną stronę;
  • nic nie robić;
  • zostać na stronie i ukryć licznik;

Odliczanie czasu do daty

Kiedy już wybierzesz powyższe ustawienia, możesz w beTimes dostosować licznik do swojej identyfikacji wizualnej. Możesz zmienić kolor, wielkość, odległość między elementami licznika.

Odliczanie czasu do daty

Kiedy jesteś już zadowolony z tego, jak licznik wygląda, przychodzi czas na umieszczenie licznika na stronie sprzedażowej albo w newsletterze. To bardzo proste. Wystarczy, że skopiujesz i wkleisz kod, który wygeneruje dla Ciebie beTimes.

Chcesz sprawdzić, jak licznik beTimes sprawdzi się w Twoim biznesie? Załóż darmowe konto, wygeneruj pierwszy licznik, który będzie odliczał czas do daty i testuj.

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.