Darmowy licznik email

Wklej animowany licznik w treści maila

Utwórz darmowy licznik



Dlaczego licznik w mailu?

  • Zwiększaj konwersję,
    dzięki licznikowi w treści maila
  • Odliczaj do startu sprzedaży
    licznik pomaga podjąć decyzję zakupową szybciej
  • Klienci najchętniej kupują w ostatnich godzinach
    odliczaj czas do końca sprzedaży
  • Każda promocja powinna być ograniczona czasowo
    odliczaj czas do końca promocji
  • Reguła niedostępności działa
    to, co ograniczone, jest bardziej pożądane

Jak utworzyć darmowy licznik?

  • Skorzystaj z generatora, podążaj za instrukcją
  • Ustaw kolory oraz datę, do której odliczać - potem zobacz podgląd licznika sprawdź, czy odpowiada Ci wygląd
  • Pobierz kod darmowego licznika i wklej do treści maila
  • Darmowy licznik działa na wszystkich znanych systemach do wysyłki maili, np: Mailerlite, Active Campaign, Get Response, Fresh Mail, Campaign Monitor, Sales Manago, Gmail, SendinBlue, Klaviyo, ...

Wachasz się?

Zastanawiasz się, czy potrzebujesz licznika w newsletterze? Po co się zastanawiać, lepiej przetestować. Załóż darmowe konto, wygeneruj licznik, ustaw kolory licznika, pobierz kod do licznika i wklej kod w wiadomości, którą wyślesz do swoich subskrybentów. Sprawdź, jak zwiększy się konwersja po tym, jak użyjesz licznika w newsletterze.

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.