Czy wiesz, że licznika beTimes możesz używać nie tylko na stronie internetowej albo w sklepie online, ale też w newsletterze?
Licznik możesz bez problemu umieścić w treści wiadomości, którą wyślesz do subskrybentów swojego newslettera.
W emailu licznik może odliczać czas do zakończenia promocji.
Licznik może też informować, ile czasu pozostało do startu albo do końca sprzedaży Twojego kursu online.
Wydaje Ci się, że stworzenie licznika, który umieścisz w newsletterze, jest trudne? W beTimes to dziecinnie łatwe. Zobacz, jak to zrobić w beTimes.
Zaczynamy od nazwania licznika i zaznaczenia, czy będzie sprawdzał użytkowników po plikach cookie, adresie IP czy po parametrze email.
Możesz ustawić licznik w taki sposób, żeby odliczał czas każdemu osobno albo tak, żeby odliczał czas do konkretnej daty i godziny.
Później wybierasz, co się stanie, kiedy licznik zakończy odliczanie. W przypadku wiadomości email najlepiej jest zaznaczyć nie rób nic.
Jeśli nie stosowałeś licznika w newsletterze wcześniej, bo uważałeś, że te, które są dostępne, są brzydkie, to z beTimes nie będziesz miał tej wymówki. W beTimes dostosujesz wygląd licznika tak, żeby idealnie pasował do szablonu Twojego newslettera.
Możesz zmienić kolory, ukryć niektóre elementy, zmienić wielkość elementów i odległość między nimi.
Kiedy będziesz zadowolony z wyglądu licznika, przychodzi czas na umieszczenie go w wiadomości email. To bardzo proste, nie musisz być programistą, żeby to zrobić. Wybierz program, z którego wysyłasz swoje newslettery i skopiuj kod, który jest przygotowany właśnie do użycia w tym narzędziu. BeTimes współpracuje ze wszystkimi znanymi dostawcami newsletterów: MailerLite, GetResponse, Freshmail, CampaignMonitor, SalesMango, ActiveCampaign i SendinBlue.
Mam nadzieję, że teraz widzisz, jak proste jest stworzenie licznika i umieszczenie go w emailu. Chciałbyś sprawdzić, jak taki licznik sprawdzi się w Twoich kampaniach? Załóż darmowe konto na beTimes i wygeneruj pierwszy licznik. Za darmo!