Licznik Email

Czy wiesz, że licznika beTimes możesz używać nie tylko na stronie internetowej albo w sklepie online, ale też w newsletterze?

Licznik możesz bez problemu umieścić w treści wiadomości, którą wyślesz do subskrybentów swojego newslettera.

W emailu licznik może odliczać czas do zakończenia promocji.

Licznik email w treści newslettera

Licznik może też informować, ile czasu pozostało do startu albo do końca sprzedaży Twojego kursu online.

Licznik email w treści newslettera

Licznik email w treści newslettera

Wydaje Ci się, że stworzenie licznika, który umieścisz w newsletterze, jest trudne? W beTimes to dziecinnie łatwe. Zobacz, jak to zrobić w beTimes.

Zaczynamy od nazwania licznika i zaznaczenia, czy będzie sprawdzał użytkowników po plikach cookie, adresie IP czy po parametrze email. 

Licznik email w treści newslettera

Możesz ustawić licznik w taki sposób, żeby odliczał czas każdemu osobno albo tak, żeby odliczał czas do konkretnej daty i godziny.

Licznik email w treści newslettera

Później wybierasz, co się stanie, kiedy licznik zakończy odliczanie. W przypadku wiadomości email najlepiej jest zaznaczyć nie rób nic.

Licznik email w treści newslettera

Jeśli nie stosowałeś licznika w newsletterze wcześniej, bo uważałeś, że te, które są dostępne, są brzydkie, to z beTimes nie będziesz miał tej wymówki. W beTimes dostosujesz wygląd licznika tak, żeby idealnie pasował do szablonu Twojego newslettera.

Możesz zmienić kolory, ukryć niektóre elementy, zmienić wielkość elementów i odległość między nimi.

 Licznik email w treści newslettera

Kiedy będziesz zadowolony z wyglądu licznika, przychodzi czas na umieszczenie go w wiadomości email. To bardzo proste, nie musisz być programistą, żeby to zrobić. Wybierz program, z którego wysyłasz swoje newslettery i skopiuj kod, który jest przygotowany właśnie do użycia w tym narzędziu. BeTimes współpracuje ze wszystkimi znanymi dostawcami newsletterów: MailerLite, GetResponse, Freshmail, CampaignMonitor, SalesMango, ActiveCampaign i SendinBlue.

Licznik email w treści newslettera

Mam nadzieję, że teraz widzisz, jak proste jest stworzenie licznika i umieszczenie go w emailu. Chciałbyś sprawdzić, jak taki licznik sprawdzi się w Twoich kampaniach? Załóż darmowe konto na beTimes i wygeneruj pierwszy licznik. Za darmo! 

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.