Przykłady wykorzystania beTimes

To co ograniczone, nie ważne czy czasowo, czy ilościowo, zawsze jest bardzie pożądane. Tak działa nasz mózg.

Właśnie dlatego akcje promocyjne i sprzedażowe bardzo często są ograniczane czasowo.

Licznik odliczający czas do końca promocji albo sprzedaży podsyca napięcie i pomaga klientowi dokonać decyzji zakupowej.

Spójrz na poniższe przykłady, jak klienci beTimes wykorzystują licznik w swoich kampaniach. Sprzedają kursy, e-booki, szkolenia, ubrania, bieliznę, webinary, książki, sesje fotograficzne.

Zobacz, jak wykorzystują One Time Offer, promocje ograniczone czasowo, okienka sprzedażowe, promocje na Black Friday i Walentynki, darmową dostawę.

Liczniki są wykorzystywane na landing page, na blogach, w sklepach internetowych, a nawet na Facebook Live.

One Time Offer po zapisaniu na listę subskrybentów

Klasyczny sposób wykorzystania One Time Offer. Po zapisaniu na listę adresową, dajemy użytkownikowi ofertę jednorazową z krótkim czasem na podjęcie decyzji. Nieoficjalnie przyjęło się, że dajemy użytkownikowi 15-30 minut na podjęcie decyzji zakupowej. Gdy licznik skończy odliczanie, przekierowujemy użytkownika na inną stronę z informacją, że "oferta przepadła". Na ofertę ze zniżką, nie można już wrócić.

Oferty jednorazowe to sposób na pasywny przychód. Dzięki temu rozwiązaniu możesz np. pokryć koszty reklamy.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Lead magnetem, który ma zachęcić użytkowników do zapisu na newsletter może być webinar. Po zapisie na webinar możesz przedstawić subskrybentowi One Time Offer.

Klienci beTimes proponują wtedy swoim klientom, np. płatne nagrania z poprzednich webinarów.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

W typowej One Time Offer, po zapisaniu na listę adresową, warto poinformować użytkownika, co się dzieje. Na górze oferty umieść informację, że wszystko jest w porządku i został zapisany na newsletter. Niżej przedstaw mu ofertę jednorazową. 

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Aby oferta zadziałała, a odliczanie czasu miało jakikolwiek sens, oferujemy klientowi produkt/usługę w bardzo atrakcyjnej cenie. Często są to promocje -50%, a nawet większe.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do końca sprzedaży kursu na stronie sprzedażowej

Kursy online często sprzedawane są w okienkach sprzedażowych. Sprzedaż zazwyczaj trwa około tygodnia. Statystyki pokazują, że największy przypływ kupujących jest w ostatnim dniu, w ostatnich godzinach sprzedaży.

Dlatego niezwykle istotne jest użycie w takich kampaniach licznika odliczającego czas do końca sprzedaży.

Na landing page taki licznik pojawia się w co najmniej kilku miejscach i przypomina, że czas ucieka.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 


Załóż darmowe konto 

Odliczanie do końca sprzedaży kursu w newsletterze

Kanałem dotarcia do potencjalnych klientów kursu bardzo często jest lista mailingowa. Do sprzedaży warto (a nawet należy!) wykorzystać ten kanał. W treści maila również można umieścić licznik odliczający czas do końca trwania sprzedaży kursu.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 

Gdy czas minie, licznik będzie wyświetlał zera albo można go ukryć. Oznacza to, że użytkownik nie zdążył dokonać zakupu w tym okienku sprzedażowym.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie czasu do końca promocji na pakiety kursów

Podobno, gdy przedstawiamy nasz produkt w pakietach, to klient przestaje się zastanawiać, czy w ogóle kupić, a zaczyna myśleć, który pakiet wybrać. Poniżej ciekawa opcja wykorzystania licznika w każdym z dostępnych pakietów.

Odliczanie do wyzwania

Jeśli organizujesz wyzwanie, warto wstawić licznik beTimes na stronę lądowania, na której zbierasz zapisy na wyzwanie. Dzięki temu wyraźnie podkreślisz, kiedy wyzwanie się rozpoczyna i do kiedy można się zapisać.

Licznik na Facebook Live

Sam mocno się zdziwiłem, gdy zobaczyłem licznik beTimes na Facebook Live, odliczający czas do końca trwania mikołajkowej promocji. Sam widzisz, nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o używanie licznika beTimes.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie czasu do końca trwania promocji

Licznik bardzo często używany jest do odliczania czasu do końca trwania promocji. Poniżej przykłady takich ofert.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 
 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Black Friday do jedna z wielu okazji do zrobienia promocji na Twoje produkty i usługi, Równie dobrze może to być Dzień Matki, Walentynki, Mikołajki albo Twoje urodziny.

Oprócz odliczania czasu do zakończenia akcji, można podsycać atmosferę i odliczać też czas do jej rozpoczęcia

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie czasu do otwarcia sklepu online

Strona z licznikiem, odliczającym czas do otwarcia sklepu, to idealne miejsce by poinformować potencjalnych klientów, ile czasu jeszcze zostało. Dobrze jest przy okazji zbierać maile od potencjalnych klientów i tworzyć listę mailingową.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja czasowa w mailu

Choćbyś nie wiem jak często i w ilu kanałach informował o akcji promocyjnej, na koniec i tak znajdzie się ktoś, kto powie, że przegapił, nie wiedział i nie dostał informacji o promocji.

Kiedy wysyłasz wiadomości z informacją o promocji, nie ograniczaj się do jednego maila. Wyślij co najmniej kilka, żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o Twojej promocji.


Załóż darmowe konto 

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja w sklepie online

Niektóre sklepy mają w zasadzie permanentne promocje. Jeśli Ty nie prowadzisz takiego sklepu i robisz promocje rzadziej niż raz na tydzień, to sensownie byłoby wstawić na stronie głównej licznik, który odlicza czas do końca czasu trwania promocji.

Licznik beTimes często jest stosowany w sklepach internetowych. Możesz zrobić promocję na cały asortyment, na konkretną kategorię albo nawet tylko na jeden produkt.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik możesz umieścić na sztywno przyklejony do góry strony, na samym dole, albo osadzić w treści opisu produktu.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu  
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 

Gwarancja wysyłki dziś - licznik w sklepie internetowym

Zamów dziś, do godziny 16, a otrzymasz gwarancję dostawy produktu jutro. Taki licznik na potrzeby e-commerce da się ustawić w beTimes.pl. Możesz ustawić, do jakiej godziny i w jakich dniach licznik ma odliczać czas.

Gdy czas minie, licznik po prostu zniknie i zacznie odliczanie kolejnego dnia.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Rezerwacja produktu w sklepie - licznik

Dodanie produktów do koszyka nie oznacza, że klient zdecyduje się na zakup. Żeby dodatkowo go zachęcić, możesz wstawić licznik i dać mu znać, do kiedy produkt jest dla niego zarezerwowany.

Odliczanie do dostawy produktów

Nowa dostawa co poniedziałek? To idealna okazja by podkręcić napięcie i odliczać, ile czasu zostało do nowej dostawy.

Taki komunikat z licznikiem możesz użyć również w kampanii mailowej do obecnych klientów.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 

Odliczanie do końca darmowej wysyłki

Darmowa dostawa to ogromna korzyść dla klienta i powód by kupili właśnie teraz.

Aby jednak akcja działała, oczywiście trzeba ograniczyć ją czasowo. Co powiesz na darmową dostawę w Twoim sklepie?

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 

Poniżej kombinacja promocji. Widoczny poniżej produkt dostępny jest w promocji -30% i z darmową dostawą.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Oferta dla obecnych klientów

Obecnych, stałych klientów zawsze warto traktować nieco lepiej, niż tych nowych. Wracający klient to prawdziwy skarb. Możesz organizować dla nich specjalne akcje promocyjne.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

One Time Offer po wypełnieniu ankiety

Wypełnienie ankiety to kolejny moment do przedstawienia oferty klientowi. W ramach podziękowania za wypełnienie ankiety, możesz przedstawić użytkownikowi One Time Offer.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik w pop-upie - odliczanie czasu do końca trwania promocji

Umieszczając licznik w popupie, masz gwarancję, że przekaz nie zostanie pominięty.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu 
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Załóż darmowe konto 

Remarketing - Oferta jednorazowa

Remarketing to reklama skierowana do osób, które weszły już na Twoją stronę i zapoznały się z ofertą, ale nie dokonały zakupu. Można przechwycić takie osoby dzięki Pixelowi Facebooka i pokazać im reklamę kierującą na specjalną ofertę.

Taką ofertę również warto ograniczyć czasowo.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Kreatywność klientów beTimes zaskakuje nawet mnie. Mam nadzieję, że te przykłady zainspirowały Cię nie tylko, jeśli chodzi o użycie licznika, ale także w budowaniu lejków sprzedażowych.

Śmiało, załóż darmowe konto i testuj beTimes :)

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.