Przykłady wykorzystania beTimes


To co ograniczone, czy to czasowo, czy ilościowo, zawsze jest bardzie porządane. Tak działa nasz mózg.

To dlatego wszelkie akcje promocyjne i sprzedażowe bardzo często są ograniczane czasowo.

Licznik odliczający czas do końca promocji, czy sprzedaży, tylko podsyca napięcie i pomaga klientowi dokonać decyzji zakupowej :)

Spójrz na poniższe przykłady, jak klienci beTimes wykorzystują licznik w swoich kampaniach, sprzedając kursy, ebooku, szkolenia, okulary, ciuszki, bieliznę, webinary, książki, zegarki, buty, naszyjniki, sesje fotograficzne

Zobacz jak ciekawe lejki zbudowali i wykorzystują: One Time Offer, promocje ograniczone czasowo, okienko sprzedażowe, promocje na black friday i walentynki, darmową dostawę.

Liczniki są wykorzystywane zarówno na landing page, na blogach, w sklepach internetowych a nawet na Facebook Live.

One Time Offer po zapisaniu na listę

Klasyczny sposób wykorzystania One Time Offer. Po zapisaniu na listę adresową, dajemy użytkownikowi ofertę jednorazową z krótkim czasem na podjęcie decyzji.

Tego typu oferty to sposób na pasywny przychód. Dzięki temu rozwiązaniu możesz np. pokryć koszty reklamy.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Zapisać można się na listę adresową albo webinar. Każda okazja jest dobra, by przedstawić klientowi ofertę nie do odrzucenia.

Nieoficjalnie przyjęło się, że dajemy użytkownikowi 15 minut na podjęcie decyzji zakupowej. Po upływie tego czasu oferta przepada.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Gdy licznik skończy odliczanie, przekierowujemy użytkownika na inną stronę z informacją, że "oferta przepadła". Na ofertę ze zniżką, nie można już wrócić.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

W typowej One Time Offer, po zapisaniu na listę adresową, warto poinformować użytkownika, co się teraz dzieje. Na górze oferty umieść informację, że wszystko jest w porządku, że został zapisany na newsletter a teraz ma jednorazową propozycję...

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Oczywiście aby oferta zadziałała a odliczanie czasu miało jakikolwiek sens, oferujemy klientowi produkt/usługę w mega atrakcyjnej cenie. Nie rzadko są to promocje -50% a czasem nawet większe.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do końca sprzedaży kursu - licznik

Kursy, szkolenia często sprzedawane są nie w trybie ciągłym lecz co jakiś czas. Sprzedaż zazwyczaj trwa ok tygodnia. Statystyki pokazują, że największy przypływ kupujących jest w ostatnim dniu sprzedaży a w zasadzie w ostatnich godzinach.

Dlatego niezwykle istotne jest użycie w tego typu kampaniach licznika odliczającego czas do końca sprzedaży.

Na landing page, taki licznik pojawia się w co najmniej kilku miejscach i przypomina, że czas ucieka.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu


Załóż darmowe konto

Licznik w mailu - koniec sprzedaży kursu

Kanałem dotarcia do potencjalnych klientów kursu, bardzo często jest lista mailingowa. To też do sprzedaży warto wykorzystać i ten kanał. W treści maila, również można umieścić licznik odliczający czas do końca trwania sprzedaży kursu

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Gdy czas minie, licznik będzie wyświetlał zera, lub można go ukryć - oznacza to, że spóźniłeś się na zakup w tym okienku sprzedażowym :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik na Facebook Live

Sam mocno się zdziwiłem, gdy zobaczyłem licznik beTimes na Facebook Live, odliczający do końca trwania Mikołajkowej promocji. Sam widzisz, że w zasadzie nie ma ograniczeń, co do użycia licznika.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja na kurs

Licznik bardzo, bardzo często używany jest do odliczania do końca trwania promocji. W promocjach sprzedawane są również kursy, szkolenia online. Poniżej przykłady takich ofert.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do Black Friday

Black Friday do jedna z wielu okazji do zrobienia promocji na Twoje produkty, czy usługi, Równie dobrze może to być dzień matki, walentynki, Mikołajki, czy Twoje urodziny

Oprócz odliczania czasu do zakończenia akcji, można podsycać atmosferę i odliczać też czas do jej rozpoczęcia

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do otwarcia sklepu

Strona z licznikiem odliczającym czas do otwarcia sklepu, to idealne miejsce by poinformować potencjalnych klientów, ile czasu jeszcze zostało, ale też do zbierania już maili potencjalnych klientów...

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

One Time Offer na kurs

W One Time Offer można sprzedawać w zasadzie wszystko, czym tylko Twoi potencjalni klienci byliby zainteresowany. To może być produkt fizyczny, ebook, kurs...

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja czasowa w mailu

Choćbyś nie wiem jak często i w ilu kanałach informował o akcji promocyjnej, na koniec i tak znajdzie się ktoś, kto powie, że przegapił, nie wiedział, nic nie dostał.

Wysyłając maile przypominające nie ograniczaj się do jednego...



Załóż darmowe konto

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Pakiety kursu

Podobno, gdy przedstawiamy nasz produkt w pakietach, to klient przestaje się zastanawiać, czy w ogóle kupić, a zaczyna myśleć, który pakiet wybrać. Poniżej ciekawa opcja wykorzystania licznika w każdym z dostępnych pakietów :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja na kurs ograniczona czasowo

To może być przedsprzedaż albo np. oferta dla obecnych klietnów. Warto nagrodzić ich zniżką, ale zawsze ograniczoną czasowo :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja w sklepie

Niektóre sklepy (bez nazw), mają w zasadzie permanentne promocje i totalnie nie robię one wrażenia. Jeśli Ty nie prowadzisz takiego sklepu i robisz promo rzadziej niż raz na tydzień, to sensownie byłoby odliczać do końca czasu trwania promocji

Licznik beTimes ma spore zastosowanie w sklepach internetowych. Możesz zrobić promocję globalną, na cały asortyment, tylko na pewną kategorię, albo na jeden, konkretny produkt

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik możesz umieścić na sztywno przyklejony do góry strony, na samym dole, albo osadzić w treści opisu produktu.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik w sklepie internetowym

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do końca promocji w sklepie internetowym

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Gwarancja dostawy jutro w sklepie

Zamów dziś, do godziny 16 a otrzymasz gwarancję dostawy produktu jutro. Taki licznik na potrzeby ecommerce da się ustawić na beTimes.pl. Możesz ustawić do jakiej godziny licznik ma odliczać i w jakich dniach

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Gwarancja wysyłki dziś - licznik w sklepie internetowym

Gdy czas minie, licznik po prostu zniknie i zacznie odliczanie dopiero jutro.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

One Time Offer po zapisaniu na webinar

Zapis na listę adresową i One Time Offer, to tylko jedna z możliwości. Również zapis na webinar to okazja do zbudowania lejka z oferta jednorazową.

Po zapisaniu się użytkownika na webinar, również możesz przedstawić mu ofertę nie do odrzucenia.

Klienci beTimes proponują wtedy swoim klientom, np. płatne zapisy z poprzednich webinarów.



Załóż darmowe konto

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do dostawy produktów

Nowa dostawa co poniedziałek? To idealna okazja by podkręcić napięcie i odliczać, ile czasu zostało do nowej dostawy :)

Taki komunikat z licznikiem możesz użyć również w kampanii mailowej do obecnych klientów.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do końca darmowej wysyłki

Nie samymi promocjami sklepy żyją. Darmowa dostawa, to również ogromna korzyść dla klienta i powód by kupili właśnie teraz.

Aby jednak akcja działała, oczywiście trzeba ograniczyć ją czasowo :) Co powiesz na darmową dostawę w Twoim sklepie ?

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Poniżej kombinacja promocji. Widoczny poniżej produkt dostępny jest w promocji -30% i do tego jeszcze darmowa dostawa... Jak tu się oprzeć... :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja na Black Friday

W listopadzie zawsze przybywa nowych klientów w beTimes. Każdy chce mieć licznik odliczający czas do końca promocji na Black Friday :)

Na beTimes masz darmowy okres testowy, więc jeśli zdążysz przeprowadzić kampanię w tym czasie, to w zasadzie nie musisz przechodzić na płatny plan :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Darmowe nagranie dostępne do

Zapis webinaru dostępny za darmo, ale tylko przez 2 doby. Potem musisz za niego zapłacić. Kolejny ciekawy lejek do analizy.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Oferta dla obecnych klientów

Obecnych, stałych klientów zawsze warto traktować nieco lepiej, niż tych nowych. Możesz organizować dla nich specjalne akcje promocyjne :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do premiery kursu

Nie tylko do końca sprzedaży kursu ale i do jej rozpoczęcia warto odliczać. Dlaczego? Spójrz na przykłady poniżej.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

One Time Offer po pobraniu darmowego materiału

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja urodzinowa

Urodziny, imieniny, dzień świstaka, dzień programisty, dzień bez stanika, dzień przytulania się... takich świąt jest masa. Tylko od Twojej kreatywności zależy, jak to wykorzystasz do promocji swoich produktów.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja na sesje fotograficzną

Nie tylko produkty elektroniczne...

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik odliczający do rozpoczęcia Misji św.

Jedni odliczają do początku i końca sprzedaży, czy promocji, a inni np. do rozpoczęcia Misji św. w parafii

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do startu

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

One Time Offer po wypełnieniu ankiety

Wypełnienie ankiety to kolejny moment do przedstawienia oferty klientowi.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik - promocja walentynkowa

Walentynki, dzień kobiet... kolejne okazje na promo :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do końca przedsprzedaży

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Kupon ograniczony czasowo

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Licznik w popupie - promocja

Umieszczając licznik w popupie, masz gwarancję, że przekaz nie zostanie pominięty :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu
beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do końca świątecznej promocji

Licznik swiąteczny możesz odpalić już pod koniec października :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Odliczanie do wyzwania

Każdy powód jest dobry, by wrzucić licznik beTimes na swój landing page :)

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Pół godziny na specjalną ofertę

Licznik Evergreen, to taki licznik, który każdemu użytkownikowi będzie odliczał unikalny czas. Możesz ustawić np. 15, czy 30 minut - każdy, niezależnie kiedy wejdzie po raz pierwszy na stronę, będzie miał odliczany jego unikalny czas

Można to też zrobić w inny sposób i odliczać czas do północy. Niezależnie o której godzinie w ciągu doby i którego dnia użytkownik zobaczy Twoją ofertę - zawsze będzie miał odliczany czas do najbliższej północy.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu


Załóż darmowe konto

Flash Sale w sklepie - odliczanie

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Promocja czasowa -50%

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Remarketing - Oferta jednorazowa

Poniżej ciekawy przykład remarketingu, dla klientów, którzy widzieli ofertę na stronie ale z jakiś przyczyn nie dokonali zakupu. Można przechwycić takie osoby dzięki Pixelowi Facebooka i pokazać im reklamę kierującą na specjalną ofertę.

Taką ofertę również warto ograniczyć czasowo.

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Oferta jednorazowa - 15 minut - odliczanie

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Rezerwacja produktu na sklepie - licznik

beTimes - przykład wykorzystania licznika i One Time Offer w marketingu

Kreatywność klientów beTimes zaskakuje nawet mnie. Mam nadzieję, że te przykłady zainspirowały Cię nie w kwestii możliwości użycia licznika ale także co do budowania lejków sprzedażowych.

Śmiało, załóż darmowe konto i testuj beTimes :)




Załóż darmowe konto