Prowadzisz newsletter? Mam nadzieję, że tak, to bardzo skuteczne narzędzie sprzedażowe. Wiesz, jak można jeszcze bardziej zwiększyć jego skuteczność? Dodając licznik w newsletterze, kiedy chcesz podkreślić, jak niewiele czasu pozostało na przykład do startu kursu online.
Licznik sprawdzi się doskonale, kiedy kod rabatowy albo oferta promocyjna ma ograniczoną ważność. Dodając licznik beTimes zaznaczysz, jak czas szybko ucieka. A to spowoduje, że więcej osób skorzysta z promocji z obawy, że okazja im przepadnie.
Myślisz, że dodanie takiego licznika jest trudne? W beTimes to banalnie łatwe. Stworzysz go kilkoma kliknięciami. Możesz wybrać, czy będziesz odliczał czas do konkretnej daty albo dla każdego subskrybenta osobno określoną ilość czasu, np. godzinę od otwarcia maila.
Możesz zmienić kolor licznika, jego wielkość, odległość między elementami, a nawet ukryć niektóre elementy. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować licznik do szablonu Twojego newslettera.
W ostatnim kroku wybierasz kod, który wkleisz w edytorze newslettera, do treści wiadomości. Licznik współpracuje z wszystkimi (chyba :)) systemami mailowymi: Mailerlite, GetResponse, ImpleBot, FreshMail, SalesManago, Mailchimp, CampaignMonitor. Wybierz system, z którego korzystasz, skopiuj kod i wklej go. Nie musisz być programistą, żeby to zrobić.
Jeśli chcesz sprawdzić, jak licznik zadziała w Twoich kampaniach mailowych, możesz to zrobić za darmo. Załóż darmowe konto na beTimes.pl, stwórz pierwszy licznik, wklej go w treść maila i przetestuj, jak działa.