Email Countdown Timers - licznik w treści maila

Prowadzisz newsletter? Mam nadzieję, że tak, to bardzo skuteczne narzędzie sprzedażowe. Wiesz, jak można jeszcze bardziej zwiększyć jego skuteczność? Dodając licznik w newsletterze, kiedy chcesz podkreślić, jak niewiele czasu pozostało na przykład do startu kursu online.

Licznik betimes w newsletterze

Licznik sprawdzi się doskonale, kiedy kod rabatowy albo oferta promocyjna ma ograniczoną ważność. Dodając licznik beTimes zaznaczysz, jak czas szybko ucieka. A to spowoduje, że więcej osób skorzysta z promocji z obawy, że okazja im przepadnie.

Licznik betimes w newsletterze

Myślisz, że dodanie takiego licznika jest trudne? W beTimes to banalnie łatwe. Stworzysz go kilkoma kliknięciami. Możesz wybrać, czy będziesz odliczał czas do konkretnej daty albo dla każdego subskrybenta osobno określoną ilość czasu, np. godzinę od otwarcia maila.

Licznik betimes w mailu

Możesz zmienić kolor licznika, jego wielkość, odległość między elementami, a nawet ukryć niektóre elementy. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować licznik do szablonu Twojego newslettera.

Licznik betimes w e-mailu

W ostatnim kroku wybierasz kod, który wkleisz w edytorze newslettera, do treści wiadomości. Licznik współpracuje z wszystkimi (chyba :)) systemami mailowymi: Mailerlite, GetResponse, ImpleBot, FreshMail, SalesManago, Mailchimp, CampaignMonitor. Wybierz system, z którego korzystasz, skopiuj kod i wklej go. Nie musisz być programistą, żeby to zrobić.

Licznik betimes w newsletterze

Jeśli chcesz sprawdzić, jak licznik zadziała w Twoich kampaniach mailowych, możesz to zrobić za darmo. Załóż darmowe konto na beTimes.pl, stwórz pierwszy licznik, wklej go w treść maila i przetestuj, jak działa.

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.