Funkcje
Poznaj funkcje i możliwości zwiększające konwersję
Poznaj funkcje i możliwości zwiększające konwersję
Pokaż One Time Offer po zapisaniu na listę adresową, albo jako upsell po zakupie i zwiększaj wartość klienta, natychmiast. Ograniczaj oferty czasowo i zwiększaj konwersję
Dzięki edytorowi drag&drop i 400 gotowym szablonom stworzysz w kilka minut strony zapisu i sprzedażowe, które będą konwertować. Zintegruj się ze swoim systemem mailingowym i buduj listę adresową. Podepnij płatności i sprzedawaj
Każdemu nowemu subskrybentowi wysyłasz kolejkę maili oraz ofertę, która jest dla niego ograniczona czasowo. Licznik odlicza czas w mailu i na ofercie. Gdy czas minie, oferta przepada i nie można na nią wrócić
Zbuduj lejek sprzedażowy, który poprowadzi klienta krok, po kroku przez cały proces, tak, aby się nie zgubił i go nie opuścił. Twórz landing page, które będą konwertować. Zamieniaj subskrybentów od razu w płacących klientów i zwiększaj sprzedaż, dzięki ofertom ograniczonym czasowo.
Po zapisaniu na webinar lub newsletter, zamiast strony podziękowania, pokaż One Time Offer. Czyli niesamowitą ofertę, ograniczoną czasowo (zwykle do 15 minut), której klient się nie oprze. Atrakcyjna cena, dobra oferta i presja czasu sprawiają, że część subskrybentów staje się od razu klientami.
Dzięki modułowi sprzedaży, beTiMES może służyć Ci jako prosta platforma zakupowa. Nie musisz stawiać sklepu ani korzystać z innych skomplikowanych narzędzi. Prostą sprzedaż szybko uruchomisz na beTiMES i łatwo zwalidujesz swój pomysł
Po opłaceniu zamówienia przekieruj klienta na ograniczoną czasowo ofertę.
Z beTiMES stworzysz stronę zapisu w kilka minut. Dzięki gotowym szablonom nie musisz tworzyć od zera.
Tworzenie skutecznych stron na beTiMES jest dziecinnie proste. Przyjazny edytor oszczędzi Ci masę czasu. Gotowe szablony, sprawią, że nie musisz budować strony od podstaw.
beTiMES zabezpieczy stronę, gdy czas minie, nie będzie można wrócić
W przejrzysty sposób możesz śledzić skuteczność Twoich kampanii. Analizuj ruch i konwersję, jakie mają miejsce na Twoich stronach.
Często zmiana nagłówka na stronie potrafi podnieś konwersję zapisów o kilkanaście (czasem kilkadziesiąt) procent. beTiMES pomoże Ci wybrać ten najskuteczniejszy nagłówek
Możesz zacząć odliczanie użytkownikowi, gdy wejdzie na stronę, otworzy maila, lub dołączy do listy w Twoim sytemie
Z beTiMES możesz mierzyć konwersję dzięki pixelowi. Dane o konwersji możesz wykorzystać, jako social proof na stronie
Za darmo i bez zobowiązań, możemy się umówić na 15 minut rozmowy. Pomogę Ci zoptymalizować Twój lejek.
Gdy oferta przepadnie, nie można na nią wrócić...
Po zapisaniu na webinar lub newsletter, zamiast strony podziękowania, pokaż One Time Offer. Czyli niesamowitą ofertę, ograniczoną czasowo (zwykle do 15 minut), której klient się nie oprze. Atrakcyjna cena, dobra oferta i presja czasu sprawiają, że część subskrybentów staje się od razu klientami.
Licznik evergreen, to taki licznik, który rozpoznaje każdego użytkownika. I liczy mu jego unikalny czas, np: 15 minut dla ofert jednorazowych, albo 4 dni, przy indywidualnych okienkach sprzedażowych
Publikuj strony na własnej domenie.
Popup po kliknięciu? Formularz w okienku? Wyskakujące okno z informacją... To wszystko może się pojawić na Twoim landingu
Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.
Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.
Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.
Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.
W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.
Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.
Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.
Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.
Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.
A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.
Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.
Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.
BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.
Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.
Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.
Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?
Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.
Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.
BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.
Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.