Ruszasz ze sprzedażą? A może właśnie wystartowałeś ze świetną promocją i bardzo zależy Ci na tym, żeby nikt jej nie przegapił? Musisz zatem bardzo jasno komunikować, kiedy promocja się zakończy. Musisz podkreślać wszędzie, że czas leci.
Możesz o tym po prostu pisać. Ale kto to zauważy? Możesz też pokazać, że czas mija, graficznie. Z pomocą licznika, który będzie odmierzał czas do końca trwania promocji albo sprzedaży. Czy, jak niektórzy mówią, odliczacza czasu.
Taki licznik możesz wstawić na stronie internetowej albo w sklepie online.
Licznik możesz też umieścić w newsletterze, który wyślesz do swoich subskrybentów.
Czy stworzenie takiego odliczacza czasu jest trudne? Czy musisz umieć programować, żeby go stworzyć i umieścić na stronie albo w mailu? W beTimes to kwestia kilku kliknięć.
Licznik w beTimes możesz bez problemu dopasować do tego, jak chcesz odliczać czas. Możesz odliczać czas do daty, odliczać na przykład 2 godziny każdemu użytkownikowi osobno, a nawet odliczać cyklicznie.
W beTimes możesz ustawić, co stanie się, kiedy licznik zakończy odliczanie.
Kiedy już ustawisz parametry licznika, możesz popracować nad jego wyglądem. Zmiana koloru, wielkości elementów czy odległości między elementami to nie problem.
Potem przychodzi czas na wstawienie licznika na stronie albo w mailu. Żeby to zrobić wystarczy, że skopiujesz i wkleisz kod, który beTimes dla Ciebie wygeneruje.
Chcesz wypróbować licznik? To świetnie, możesz to zrobić za darmo. Załóż darmowe konto na beTimes, stwórz pierwszy licznik i wstaw go tam, gdzie potrzebujesz.