Zastosowanie oferty jednorazowej w webinarach

One Time Offer po zapisie na webinar

Organizujesz webinar. Tworzysz landing page, na którym ludzie zapisują się na listę uczestników i zostają subskrybentami Twojego newslettera. Po zapisaniu możesz pokazać im ofertę jednorazową. Przez 15 minut użytkownik będzie miał szansę kupić produkt, który jest powiązany z webinarem. One Time Offer wygasa po 15 minutach. Jeśli ktoś nie zdecyduje się na zakup w tym czasie, oferta przepadnie i nie będzie można wrócić do strony z ofertą.

Ile czasu zostało do końca zapisów na webinar?

Licznik beTimes możesz też wykorzystać, żeby przypomnieć, do kiedy można zapisać się na webinar. Wystarczy umieścić licznik na stronie z zapisami. W momencie kiedy użytkownik otworzy wiadomość od Ciebie od razu zobaczy licznik, który odlicza czas do końca zapisów na webinar. Dzięki temu na pewno nie przegapi zapisów.

Kiedy zaczyna się webinar?

Jeśli umieścisz licznik beTimes w newsletterze, który wyślesz do subskrybentów, możesz wyraźnie dać im znać, kiedy webinar się rozpocznie. Nikt, kto otworzy wiadomość, nie przegapi licznika i będzie wiedział, kiedy webinar się rozpoczyna, a tym samym więcej osób weźmie udział w webinarze.

Webinar jako część promocji produktu

Czy webinar jest częścią promocji produktu? Jeśli tak, pewnie będziesz chciał połączyć webinar ze zniżką na ten produkt. Albo na pakiety produktów. Umieść licznik beTimes, który będzie odliczał czas do końca promocji. Dzięki temu więcej osób zauważy, kiedy promocja się kończy i z niej skorzysta po webinarze.

One Time Offer po zakupie produktu z webinaru

Jeśli ktoś kupi produkt na webinarze, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pokazać One Time Offer z produktem uzupełniającym. Albo takim, który jest rozszerzeniem zakupionego produktu. Na przykład po zakupie kursu pokazujesz One Time Offer z workbookiem, który pomoże przejść przez kurs. Albo sprzedajesz e-booka kulinarnego z przepisami na śniadania i w ofercie jednorazowej proponujesz e-book z przepisami na kolacje. 

W One Time Offer umieść licznik beTimes, który pokaże, do kiedy oferta jednorazowa jest ważna i zabezpieczy stronę przed ponownym wyświetleniem, kiedy już przepadnie.

Do kiedy powtórka webinaru?

Udostępniasz powtórkę webinaru? Na stronie z powtórką umieść licznik, który będzie odliczał czas do końca dostępu do powtórki. Unikniesz pytań "do kiedy powtórka", więcej osób ją obejrzy i mniej będzie narzekać, że nie zdążyło, bo nie wiedziało, kiedy dostęp do powtórki webinaru wygasa.

Wykorzystaj licznik beTimes w swoich webinarach. Załóż darmowe konto i użyj go już teraz.

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.