One Time Offer

Oferty jednorazowe, One Time Offer, to takie, które są ograniczone czasowo. Mogą wyświetlać się tylko jeden raz albo przez określony czas, na przykład 15 min. Po tym czasie oferta przepada bezpowrotnie, następuje przekierowanie i nie można na nią wrócić.

Taką ofertę możesz przedstawić swoim klientom, wysyłając im link w newsletterze.

One Time Offer z licznikiem

Nowych subskrybentów, którzy zapiszą się na Twoją listę adresową, możesz przekierować na ofertę jednorazową z bardzo atrakcyjną promocją.

One Time Offer z licznikiem

Możesz wykorzystać One Time Offer jako up sell. Zamiast do podsumowania zamówienia, przekieruj do jednorazowej, atrakcyjnej oferty, która zwiększy wartość zamówienia.

Aby taka kampania była skuteczna, potrzebujesz skryptu, który rozpozna użytkownika i zabezpieczy ofertę przed ponownym zobaczeniem. Właśnie na tym polega One Time Offer. Kiedy oferta przepadnie, nie ma możliwości, żeby na nią wrócić. Decyzję trzeba podejmować natychmiast, pod wpływem chwili. Właśnie dlatego One Time Offer jest jak skuteczne. Presja czasu sprawia, że kupujący nie analizuje i nie rozmyśla nad zakupem. Decyduje natychmiast.

BeTimes.pl to narzędzie, które rozpoznaje użytkowników po cookie, po IP albo po unikalnym identyfikatorze e-mail. Dzięki temu w prosty sposób jest w stanie zidentyfikować danego użytkownika i podjąć decyzję na temat tego, czy pokazać mu ofertę, czy nie.

One Time Offer z licznikiem

Jeśli wybierasz opcję z ograniczonym czasem na podjęcie decyzji zakupowej, na przykład 15 min, możesz dodatkowo na takiej stronie umieścić licznik, który będzie odliczał czas w dół, sekunda po sekundzie. Taki licznik możesz umieścić w kilku miejscach na stronie: na górze, w treści i na dole przy wezwaniu do akcji.

One Time Offer z licznikiem

W beTimes.pl możesz ustawić, co ma się wydarzyć, kiedy licznik skończy odliczać. Możesz przekierować użytkownika na inną stronę, na przykład z informacją o tym, że oferta przepadła bezpowrotnie. Możesz pokazać na liczniku 00:00:00 albo ukryć licznik.

Rozsądnym i uczciwym rozwiązaniem wydaje się przekierowanie na stronę z informacją o tym, że oferta przepadła, ale można kupić ten produkt w cenie regularnej i podać link.

Stworzenie licznika w beTimes, który umieścisz na stronie z One Time Offer, jest bardzo łatwe. Kilkoma kliknięciami zmienisz kolor, wielkość elementów i odległość między nimi. 

One Time Offer z licznikiem

Jeśli zamierzasz odmierzać tylko minuty i sekundy, możesz ukryć niektóre elementy licznika beTimes.One Time Offer z licznikiem

Kiedy będziesz już zadowolony z tego, jak licznik wygląda, beTimes wygeneruje kod, który wkleisz na swoją stronę z One Time Offer.

One Time Offer z licznikiem

Chciałbyś wypróbować One Time Offer w swoim biznesie? Załóż darmowe konto na beTimes, wygeneruj pierwszy licznik za darmo, wklej go na stronie z ofertą jednorazową i sprawdź, jak wzrośnie Ci sprzedaż.

Zanim zdecydowałam się na wtyczkę beTimes testowałam różne rozwiązania. Ponieważ na polskim rynku tego typu wtyczki praktycznie nie istnieją, sprawdzałam rozwiązania zagraniczne.

Niestety miały sporo ograniczeń. Po pierwsze nie mogłam dostosować wyglądu licznika tak, aby pasował do mojego brandingu. Po drugie konfiguracja była czasami zbyt skomplikowana. Po trzecie "zabezpieczenia" nie były tak dobre, jak we wtyczce beTimes.

Zanim zdecydowałam się na zakup beTimes testowałam wtyczkę w wersji bezpłatnej. Od razu wdrożyłam ofertę OTO do mojej reklamy na Facebooku i tego samego dnia odnotowała pierwsze sprzedaże.

Po kilku dniach musiałam przejść na wersję płatną, ponieważ bardzo szybko przekroczyłam limit 1000 pierwszych osób, a sprzedaż cały czas rosła.

W moim przypadku zastosowanie wtyczki beTimes do reklamy przy ofercie OTO, obniżyło koszt samej reklamy o 60%, więc jest to bardzo dużo i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona.

Teraz wdrażam wtyczkę przy tworzeniu lejków marketingowych i jak tylko cały system zacznie działać, z pewnością podzielę się z Łukaszem wynikami.

Jeżeli chodzi o cenę od razu zdecydowałam się na roczny abonament, w moim przypadku wtyczka zaczęła na siebie zarabiać już w pierwszym dniu jej zainstalowania na stronie, a koszt zwrócił się błyskawicznie.

Uważam, że beTimes to doskonałe rozwiązanie na tzw. "dochód pasywny" w internecie i można to osiągnąć na wiele sposobów, Łukasz bardzo dużo podpowiada na swoim blogu.

Cenię sobie również to, że wtyczka jest bardzo prosta we wdrożeniu i każdy może z łatwością ją u siebie zainstalować.

A gdyby były wątpliwości, to Łukasz błyskawicznie odpowiada na wszystkie pytania.

Polecam gorąco wtyczkę Łukasza do różnych działań marketingowych, czy to przy obniżeniu kosztów reklamy, ofertach OTO za zapis czy przy lejkach marketingowych.

Wystarczy jedna instalacja i dobra oferta/produkt, a już możemy czerpać dodatkowy "pasywny" przychód z naszej działalności.

BeTimes przekonał mnie do siebie z kilku powodów: jest bardzo prosty w obsłudze! Ustawienia zegara są banalnie proste i równie łatwo je zaimportować u siebie na stronie.

Druga rzecz, która mnie ujęła to możliwość dopasowania zegara do siebie. Możemy zmienić nie tylko wielkość liter/cyfr, ale również kolorystykę, co jest bardzo cenne, kiedy chce się zbudować spójną i ładną stronę.

Super jest też to, że można wybrać, czy użytkownik jest weryfikowany po mailu, po IP.

Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?

Tutaj jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona. Łukasz jest niesamowicie pomocny! To nie jest jedna z tych osób, które sprzedadzą produkt i mają wywalone.

Łukasz szczerze się interesuje i pomaga tak wdrożyć zegar, aby działał i przynosił efekty.

BeTimes polecam każdemu, kto cokolwiek sprzedaje w sieci 😉 szczególnie osobom zajmującym się tworzeniem kampanii, stron lądowania.

Każdemu, kto chce zwiększyć swoje dochody poprzez stosowanie One Time Offer.