Zastosowanie oferty jednorazowej w webinarach


One Time Offer po zapisie na webinar

Organizujesz webinar. Tworzysz landing page, na którym ludzie zapisują się na listę uczestników i zostają subskrybentami Twojego newslettera. Po zapisaniu możesz pokazać im ofertę jednorazową. Przez 15 minut użytkownik będzie miał szansę kupić produkt, który jest powiązany z webinarem. One Time Offer wygasa po 15 minutach. Jeśli ktoś nie zdecyduje się na zakup w tym czasie, oferta przepadnie i nie będzie można wrócić do strony z ofertą.

Ile czasu zostało do końca zapisów na webinar?

Licznik beTimes możesz też wykorzystać, żeby przypomnieć, do kiedy można zapisać się na webinar. Wystarczy umieścić licznik na stronie z zapisami. W momencie kiedy użytkownik otworzy wiadomość od Ciebie od razu zobaczy licznik, który odlicza czas do końca zapisów na webinar. Dzięki temu na pewno nie przegapi zapisów.

Kiedy zaczyna się webinar?

Jeśli umieścisz licznik beTimes w newsletterze, który wyślesz do subskrybentów, możesz wyraźnie dać im znać, kiedy webinar się rozpocznie. Nikt, kto otworzy wiadomość, nie przegapi licznika i będzie wiedział, kiedy webinar się rozpoczyna, a tym samym więcej osób weźmie udział w webinarze.

Webinar jako część promocji produktu

Czy webinar jest częścią promocji produktu? Jeśli tak, pewnie będziesz chciał połączyć webinar ze zniżką na ten produkt. Albo na pakiety produktów. Umieść licznik beTimes, który będzie odliczał czas do końca promocji. Dzięki temu więcej osób zauważy, kiedy promocja się kończy i z niej skorzysta po webinarze.

One Time Offer po zakupie produktu z webinaru

Jeśli ktoś kupi produkt na webinarze, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pokazać One Time Offer z produktem uzupełniającym. Albo takim, który jest rozszerzeniem zakupionego produktu. Na przykład po zakupie kursu pokazujesz One Time Offer z workbookiem, który pomoże przejść przez kurs. Albo sprzedajesz e-booka kulinarnego z przepisami na śniadania i w ofercie jednorazowej proponujesz e-book z przepisami na kolacje. 

W One Time Offer umieść licznik beTimes, który pokaże, do kiedy oferta jednorazowa jest ważna i zabezpieczy stronę przed ponownym wyświetleniem, kiedy już przepadnie.

Do kiedy powtórka webinaru?

Udostępniasz powtórkę webinaru? Na stronie z powtórką umieść licznik, który będzie odliczał czas do końca dostępu do powtórki. Unikniesz pytań "do kiedy powtórka", więcej osób ją obejrzy i mniej będzie narzekać, że nie zdążyło, bo nie wiedziało, kiedy dostęp do powtórki webinaru wygasa.

Wykorzystaj licznik beTimes w swoich webinarach. Załóż darmowe konto i użyj go już teraz.

Załóż darmowe konto