Żeby sprzedawać więcej i szybciej warto w newsletterze dawać znać, kiedy okazja przepadnie. Kiedy sprzedaż się kończy, kiedy promocja się rozpoczyna. Żeby to zrobić, dobrze jest umieścić licznik beTimes w treści maila. Dzięki temu subskrybenci widzą, jak czas szybko płynie i szybciej decydują się na zakup. Ale nie tylko. Nie zwlekają też z zapisem na webinar albo na wyzwanie, które organizujesz. Jeśli korzystasz z GetResponse do prowadzenia newslettera, bez problemu wkleisz licznik beTimes w treści maila. Licznik beTimes jest zintegrowany z GetResponse.
Licznik beTimes i GetResponse
Wklejenie licznika beTimes do GetResponse jest banalnie proste. Wystarczy skopiować i wkleić kod, który beTimes dla Ciebie wygeneruje. Przygotowałem dla Ciebie szczegółową instrukcję wideo, na której pokazuję, jak umieścić licznik beTimes w treści maila w GetResponse.