
Jak stworzyć ofertę jednorazową?
Chcesz stworzyć ofertę jednorazową, ale zupełnie nie wiesz, jak się do tego zabrać? Przeczytaj instrukcję, jak krok po kroku stworzyć One Time Offer.
Czytaj całość
Chcesz stworzyć ofertę jednorazową, ale zupełnie nie wiesz, jak się do tego zabrać? Przeczytaj instrukcję, jak krok po kroku stworzyć One Time Offer.
Czytaj całość
Chcesz zacząć budować listę mailingową? To świetnie. Ale możesz zastanawiać się, jak to zrobić. Co musisz dać, żeby ludzie zapisali się do newslettera? Jak przekonać ludzi, żeby trafili na Twoją listę mailingową? O tym w dzisiejszym artykule.
Czytaj całość
Mailerlite jest darmowy do 1000 subskrybentów i ma w tej darmowej wersji bardzo dużo funkcji. Możesz stworzyć formularz, pop-up, wysyłać kampanie i ustawiać automatyzacje. W tym artykule pokażę Ci totalne podstawy korzystania z Mailerlite.
Czytaj całość
O lejku sprzedażowym napisano już bardzo wiele i różnymi słowami. Jednak wcale mi nie przeszkadza, by napisać o nim ponownie. A to dlatego, że jest to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do zarządzania sprzedażą, jakie istnieją.
Czytaj całość
Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online? To pytanie, na które nie ma krótkiej odpowiedzi. Bo możliwości jest tak dużo, że sam nie wiem, jak długo będę pisał ten artykuł. Zatem przygotuj się na jazdę bez trzymanki, zaparz sobie kawę i siadaj do czytania. Będzie tego sporo.
Czytaj całość
Czy kupujesz szybciej, jeśli wiesz, że oferta jest ograniczona czasowo? Dokładnie tak samo działają Twoi klienci. Wykorzystaj to i podkreślaj, że po określonym czasie oferta przepadnie. Jak to zrobić? W treści newslettera umieść licznik – animowany gif, który będzie odliczał czas.
Czytaj całość
W tym artykule pokażę Ci, jak stworzyć stronę lądowania, którą wykorzystasz w tworzeniu listy mailingowej. Zrobimy landing page, na którym użytkownicy będą mogli pobrać prezent w zamian za zapis do newslettera.
Czytaj całość
Prowadzisz sklep internetowy zbudowany na WooCommerce i chcesz stworzyć link, który będzie kierował klienta bezpośrednio do koszyka, w którym będzie już produkt? Możesz to zrobić! W tym artykule pokażę Ci jak wygenerować URL, który przeniesie kupującego do koszyka z produktem.
Czytaj całość
Lubisz wyskakujące okienka, czyli pop-upy? Ja też nie. Ale wbrew temu, jak są irytujące, są też bardzo skuteczne. W tym artykule pokażę Ci, jak możesz stworzyć pop-up w Mailerlite.
Czytaj całość
Oczekujemy, że wiadomości, które trafiają do naszej skrzynki email, będą skierowane bezpośrednio do nas. Że będziemy otrzymywać tylko to, co faktycznie nas interesuje. Co Ty możesz zrobić, żeby Twoje newslettery właśnie takie były? Zacznij od segmentowania listy mailingowej.
Czytaj całość
Usuń te błędy na swojej stronie, a jest spora szansa, że zwiększy Ci się konwersja.
Czytaj całość
Włamał Ci się ktoś kiedyś na konto Instagrama albo Facebooka? A może na skrzynkę pocztową? Albo na Twojego bloga na Wordpressie?
Niezależnie, czy odpowiedź brzmi tak, czy też nie, powinieneś zadbać o podstawy bezpieczeństwa.
Czytaj całość