Darmowy licznik email. Jak wstawić licznik w treści newslettera?

Kiedy jesteś bardziej skłonny dokonać zakupu? Wtedy, kiedy wiesz, że towar na pewno nie zniknie i wiesz, że masz czas do namysłu? A może wtedy, kiedy zdajesz sobie sprawę, że jeśli nie podejmiesz decyzji dzisiaj, to jutro oferta będzie już nieaktualna?

Myślę, że odpowiedź jest prosta. Szybciej podejmujemy decyzje zakupowe, jeśli wiemy, że oferta jest ograniczona czasowo. Mamy mniej czasu do namysłu i rozważania wszystkich za i przeciw.

Coś, co jest ograniczone, sprawia, że jest bardziej pożądane. Tak właśnie działamy. Wszyscy.

Potwierdzają to osoby, które sprzedają kursy online w okienkach sprzedażowych. Sprzedaż jest znacznie wyższa niż wtedy, kiedy kursy dostępne są w stałej sprzedaży. Wiecie, kiedy sprzedaż jest najwyższa?

Kiedy się rozpoczyna – wtedy kupują ci, którzy od początku byli zdecydowani. Oraz kiedy się kończy – wtedy kupują osoby, które potrzebowały więcej czasu na rozważenie zakupu. A tym, co ostatecznie ich przekonuje, jest upływający czas. Wiedzą, że jutro już nie będą mogły kupić kursu.

Licznik odliczający czas w newsletterze – po co go wstawić?

Widzisz więc, że warto podkreślać, kiedy sprzedaż się rozpoczyna i kiedy się kończy. I nie, nie wystarczy po prostu napisać o tym w newsletterze. Pomyśl, czy czytasz wszystkie newslettery, które dostajesz? Raczej nie. Ale pewnie większość z nich otwierasz i przeglądasz. Skanujesz wzrokiem. I tak właśnie robią Twoi odbiorcy. Jak to wykorzystać i dobitnie przekazać im, że niedługo oferta przepadnie?

To, że czas upływa, trzeba podkreślić graficznie. W treści maila umieścić licznik – animowany gif, który będzie odliczał czas. Do czego możesz odliczać czas? Możliwości są nieograniczone, ale żeby Cię zainspirować, wypiszę kilka pomysłów:

  1. Odliczaj czas licznikiem do końca oferty – na przykład do zakończenia sprzedaży kursu online;
  2. Odliczaj czas licznikiem do otwarcia sprzedaży – ogłoś wszystkim, kiedy rozpocznie się sprzedaż Twojego kursu;
  3. Odliczaj czas licznikiem do końca promocji – daj znać, kiedy kończy się promocja w Twoim sklepie online. Niech wszyscy wiedzą, że jeśli nie skorzystają z przeceny w ciągu X dni, to więcej nie będą mieli takiej okazji;
  4. Odliczaj czas licznikiem do końca Black Friday – pewnie chciałbyś, żeby jak najwięcej osób skorzystało z promocji podczas Black Friday, prawda? Licznik w newsletterze zwiększy na to szansę;
  5. Odliczaj czas licznikiem do otwarcia sklepu online – startujesz z nową marką, masz już listę osób zainteresowanych i chcesz dać im znać, kiedy sklep ruszy? Umieść licznik w treści maila i odliczaj czas do otwarcia;

Mam nadzieję, że widzisz już, jak przydatny i skuteczny może być licznik umieszczony w treści maila. Ale teraz pytanie – skąd wziąć taki licznik? Jak go stworzyć? Jak umieścić licznik w newsletterze? To banalnie proste. Zaraz pokażę Ci instrukcję krok po kroku.

Jak stworzyć licznik do wstawienia w newsletterze?

Wystarczy, że wejdziesz na stronę z darmowym generatorem licznika. Pokaże Ci się taka strona:

Darmowy licznik email

Możesz zmienić kolory licznika, tak, żeby pasował do Twojej identyfikacji wizualnej i szablonu newslettera. Wystarczy, że wpiszesz kod koloru i wciśniesz enter. Po prawej stronie będziesz widział podgląd licznika.

Darmowy licznik email

Możesz też, oczywiście, zmienić datę i godzinę, do której licznik w newsletterze ma odliczać czas. Najpierw wybierz datę:

Darmowy licznik email

A potem godzinę:

Darmowy licznik email
Darmowy licznik email

Data i godzina zmieniona.

Darmowy licznik email

Następnie kliknij podgląd licznika. Dopiero wtedy licznik w podglądzie będzie odliczał czas do wybranej przez Ciebie daty i godziny.

Darmowy licznik email

Zadowolony z wyglądu licznika? Świetnie, teraz kliknij ok, pobierz kod licznika, żeby wkleić licznik do treści newslettera.

Wpisz swój adres email. Zaznacz akceptację polityki prywatności i kliknij pobierz kod licznika.

Darmowy licznik email

Gotowe! Masz już kod do wklejenia w emailu. Wyślę Ci też kod w wiadomości email, żebyś go nie zgubił.

Darmowy licznik email

Zauważ, że na dole znajdują się instrukcje, jak wkleić kod licznika do Mailerlite, Active Campaign, Sales Mango, Freshmaila i Get Response. To instruktarze wideo. Jeśli korzystasz z innego systemu do wysyłki newsletterów, nie martw się. Licznik współpracuje ze wszystkimi znanymi mi systemami.

Jak wkleić licznik do maila w Mailerlite?

Jeśli wolisz czytać, niż oglądać wideo, pokażę Ci, jak wkleić licznik w newsletterze w Mailerlite. Zasada jest taka sama, jak w każdym innym systemie do wysyłki newsletterów.

W treści maila wybierz kod HTML, w Mailerlite to <>.

Darmowy licznik email

Wklej kod i kliknij save. Po lewej stronie widzisz podgląd licznika w mailu.

Darmowy licznik email

To wszystko. Myślę, że dasz sobie radę.

Licznik w emailu sprawi, że zaczniesz sprzedawać więcej i szybciej. Chcesz się przekonać, czy tak faktycznie będzie? Nie ma innego wyjścia – musisz to przetestować. Co najważniejsze, możesz to zrobić za darmo. A więc nie czekaj, przetestuj licznik w newsletterze już teraz.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem