Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online? To pytanie, na które nie ma krótkiej odpowiedzi. Bo możliwości jest tak dużo, że sam nie wiem, jak długo będę pisał ten artykuł. Zatem przygotuj się na jazdę bez trzymanki, zaparz sobie kawę i siadaj do czytania. Będzie tego sporo.

Zrób to w 15 minut...

Dowiedz się jak w 15 minut, sprzedać coś osobie,
która dopiero co, zapisała się na Twój newsletter?

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online? To pytanie, na które nie ma krótkiej odpowiedzi. Bo możliwości jest tak dużo, że sam nie wiem, jak długo będę pisał ten artykuł. Zatem przygotuj się na jazdę bez trzymanki, zaparz sobie kawę i siadaj do czytania. Będzie tego sporo.

Czym jest beTimes.pl?

Zacznijmy od podstaw. Bo czym właściwie jest beTimes.pl? To licznik, który nie tylko odlicza czas. To licznik, który umożliwia tworzenie One Time Offer.

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

A czym jest One Time Offer? To oferta jednorazowa, bardzo atrakcyjna, która jest dostępna przez krótki czas, na przykład 15 minut. Jeśli po zapisie na newsletter użytkownikowi wyświetli się oferta, w której może kupić Twój ebook w cenie 70% niższej niż standardowo i będzie miał 15 minut na podjęcie decyzji – to właśnie One Time Offer, czyli OTO. Co najważniejsze, ta oferta wyświetli się użytkownikowi tylko raz. Po upłynięciu 15 minut strona zniknie i nie będzie mógł na nią wrócić.

I właśnie stworzenie OTO umożliwia licznik beTimes. Nie tylko odlicza te 15 minut, ale także zabezpiecza stronę przed ponownym wyświetleniem przez tego samego użytkownika.

Dobra to podstawy mamy za sobą. Teraz przejdźmy do konkretów, czyli…

Zastosowanie beTimes.pl w Twoim biznesie

One Time Offer po zapisaniu na listę subskrybentów

We wstępie wspomniałem o OTO, które pojawia się po zapisie na listę subskrybentów. Bo, i tutaj mogę Cię zaskoczyć, nie musisz czekać, aż użytkownik najpierw zapisze się na listę, później przez rok będzie dostawał od Ciebie bardzo wartościowe maile, a dopiero po tym czasie uzna, że faktycznie znasz się na tym, co robisz i warto coś od Ciebie kupić.

Nie. Ta ścieżka może być znacznie krótsza. I uwaga, bo chcę, żeby to wybrzmiało:

NIEKTÓRZY SĄ GOTOWI KUPIĆ ZARAZ PO ZAPISANIU NA LISTĘ SUBSKRYBENTÓW.

Tak. Serio. Ale trzeba im to umożliwić. Potrzebują impulsu. Dlatego po zapisaniu na listę, w momencie, kiedy potwierdzą zapis – wyświetl im One Time Offer. Gwarantuję Ci, że wielu skorzysta. A Ty zamienisz subskrybentów w od razu płacących klientów.

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

One Time Offer w kolejce maili

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Niektóry jednak potrzebują nieco więcej czasu, żeby oswoić się z Tobą i dojść do wniosku, że jesteś ekspertem i warto od Ciebie kupić.

Albo Ty możesz nie być przekonany do tego, żeby pokazywać OTO zaraz po zapisie na newsletter. Żaden problem. Twój lejek sprzedażowy może wyglądać inaczej. Możesz pokazać ofertę jednorazową w kolejce maili. Subskrybent otrzyma po kolei kilka bardzo wartościowych maili, a następnie, kiedy już uzna, że to, czego uczysz, jest wartościowe, pokażesz mu OTO.

Jestem fanem testowania nowych rozwiązań. I właśnie to sugeruję Ci zrobić. Sprawdzaj różnie działania marketingowe. Najpierw ustaw OTO po zapisie na newsletter. Zobacz, jakie uzyskasz wyniki. A potem zmień to i testuj One Time Offer po kilku mailach. Znowu sprawdź wyniki i porównaj je w poprzednim testem. Będziesz wyraźnie widział, które OTO zadziałało lepiej.

Licznik beTimes w mailu – odliczanie do końca promocji

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Licznik beTimes można oczywiście wykorzystać w tradycyjny sposób. Czyli odliczając czas. Wiele osób nie czyta Twoich maili. Takie są fakty. Ale często je otwierają i skanują wzrokiem. Wykorzystaj to. Jeśli jesteś w trakcie promocji, daj wyraźnie znać, kiedy promocja się kończy. I nie, nie wystarczy napisać o tym we wiadomości. Umieść w niej licznik beTimes, który będzie odliczał czas do zakończenia trwania promocji.

Dzięki temu ktoś, kto tylko otworzy maila, od razu licznik zauważy i zainteresuje się, dlaczego on tam jest i do końca jakiego wydarzenia odlicza czas. Prawdopodobieństwo, że zainteresuje się ofertą i z niej skorzysta, wzrośnie.

Odliczanie do końca okienka sprzedażowego

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Sprzedajesz kursy online? Jeśli tak, to pewnie robisz to w okienkach sprzedażowych. I ogromnie istotne jest dla Ciebie to, żeby nikt nie przegapił startu i końca sprzedaży. Dlaczego? Bo właśnie wtedy ludzie najczęściej kupują. Kiedy sprzedaż się rozpoczyna, kupują te osoby, które były zdecydowane od początku i tylko czekały na rozpoczęcie sprzedaży. A kiedy sprzedaż się kończy, kupują osoby, które musiałeś przekonać podczas trwania kampanii sprzedażowej.

Warto wyraźnie komunikować, kiedy sprzedaż się rozpoczyna i kiedy się kończy. Warto to robić graficznie, umieszczając licznik w treści maila. Dzięki temu na pewno mniej osób przegapi start i zakończenie okienka sprzedażowego.

One Time Offer w reklamie

OTO po pobraniu lead magnetu w reklamie

Czy korzystasz z reklamy na Facebooku po to, żeby więcej osób zapisało się na Twój newsletter? Jeśli tak, to swój lejek sprzedażowy zaczynasz od reklamy, w której oferujesz pobranie lead magnetu w zamian za adres email. I fajnie, pewnie sporo osób się zapisuje. Ale wiesz, że możesz ten lejek sprzedażowy skrócić?

Powtórzę to jeszcze raz – możesz zamienić subskrybentów w od razu płacących klientów. Wystarczy, że po zapisie na newsletter wyświetlisz użytkownikowi One Time Offer. OTO możesz oczywiście przygotować, używając licznika beTimes.

Reklama na zimny ruch – OTO po kliknięciu w reklamę

Najtrudniej jest sprzedawać osobom, które nigdy wcześniej nie miały z nami nic wspólnego. Nie wchodziły na naszą stronę, nie czytały bloga, nie są na liście subskrybentów. Kierowana do nich reklama to reklama na zimny ruch.

Jak sprzedać produkt lub usługę osobom, które nas nie znają? Proponuję złożyć im ofertę nie do odrzucenia. Wyświetlić One Time Offer zaraz po kliknięciu w reklamę. Takie działanie marketingowe na pewno przyniesie efekty.

Wykorzystanie beTimes w ecommerce

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to spodoba Ci się ten sposób wykorzystania licznika beTimes w sklepie online. Możesz wstawić licznik na stronie z produktem. Po kliknięciu w produkt użytkownikowi wyświetli się licznik i informacja, że może kupić ten produkt w bardzo atrakcyjnej cenie. Licznik będzie pokazywał, ile czasu pozostało do możliwości skorzystania z oferty.

Zobacz przykład poniżej – świetne wykorzystanie licznika beTimes w ecommerce.

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Licznik beTimes i tworzenie lejka sprzedażowego – skuteczne narzędzie marketingowe

BeTimes można wykorzystać jako skuteczne narzędzie marketingowe. I warto o nim pomyśleć już na etapie tworzenia lejka sprzedażowego. Zaprojektować lejek sprzedażowy tak, żeby wykorzystać One Time Offer i jak najszybciej zamienić subskrybentów w klientów, którzy płacą za Twoje produkty czy usługi. Jak to zrobić? Zobacz przykładowy lejek sprzedażowy.

Zapis na webinar

Czy organizujesz webinary, żeby budować swoją listę mailingową? Jeśli tak, to zbierasz zapisy na webinar. Warto podkreślić, do kiedy ludzie na webinar mogą się zapisać.

Na landing page, na którym zbierasz zapisy na webinar, umieść licznik, który odmierza czas do startu webinaru. Dzięki temu użytkownicy będą wyraźnie widzieli, ile czasu pozostało. To może być start lejka sprzedażowego.

One Time Offer od razu po zapisie na newsletter

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Kiedy użytkownik zapisze się na webinar, a tym samym stanie się subskrybentem Twojego newslettera, wyświetl mu One Time Offer z produktem, który łączy się z tematyką webinaru.

Oferta, którą zaprezentujesz, będzie bardzo atrakcyjna i ciężko będzie się jej oprzeć. A skoro produkt jest związany z tematem webinaru, wiele osób chętnie go kupi. Wystarczy im to umożliwić.

Drugie OTO jako upsell

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

A może wato byłoby iść krok dalej? Wyobraź sobie: użytkownik już ma w koszyku produkt, który zaoferowałeś w pierwszym OTO. Może to dobry moment, żeby… zaproponować mu ten sam produkt, ale w ulepszonej wersji, oczywiście droższej?

Przykład? E-book + notatka wizualna, która zbiera najważniejsze zagadnienia w e-booku. Albo e-book i audiobook do kompletu. Sprawdź. Jeśli ktoś jest gotowy kupić ten produkt, może będzie chciał za niego zapłacić więcej. Ciebie nic to nie kosztuje.

OTO jako downsell

Może być oczywiście tak, że użytkownik kliknie w OTO, ale ostatecznie wycofa się z zakupu. Wciąż możesz go zatrzymać. Pokaż mu drugie OTO, w którym zaoferujesz inny produkt, wciąż tematycznie powiązany, ale tańszy. Wykorzystaj One Time Offer jako downsell.

Oszczędność czasu w działaniach marketingowych

Tworzenie lejka sprzedażowego, przekonywanie subskrybentów do siebie, tworzenie darmowych treści, angażowanie się w mediach społecznościowych – te wszystkie działania mają na celu jedno – przekonać ludzi do tego, żeby coś od Ciebie kupili.

Wszystkie te działania mają jeszcze jedną wspólną cechę – są bardzo czasochłonne. A najgorsze jest to, że mimo Twojego zaangażowania i tak nie masz pewności, że ich przekonasz. Co więcej, większość i tak nic nie kupi. Smutne prawda?

I co prawda nie mogę Ci obiecać, że stosując One Time Offer, kupią wszyscy. Oczywiście, że nie. Ale mogę Ci obiecać, że część kupi, a Ty zarobisz. I zaoszczędzisz czas, bo zamiast tworzyć skomplikowane lejki sprzedażowe, możesz wykorzystać OTO, które pojawi się na początku lejka. Stworzenie OTO jest znaczniej mniej czasochłonne, a diabelnie skuteczne.

Obniżenie kosztów reklamy przy pomocy beTimes.pl

Jak wykorzystać beTimes.pl w Twoim biznesie online?

Kiedy płacisz za reklamę na Facebooku, nie wiesz, kiedy Ci się zwróci. I czy Ci się zwróci. Zwłaszcza wtedy, kiedy reklamujesz rzeczy, które dajesz bezpłatnie – lead magnet czy zapis na webinar. Liczysz, że użytkownik wpadnie na Twoją listę mailingową, a Ty podczas webinaru albo w zautomatyzowanych wiadomościach przekonasz go, że po pierwsze: warto Ci zaufać, bo znasz się na tym, co robisz. A po drugie, że warto od Ciebie kupić.

Można jednak sprawić, że chociaż część kosztów przeznaczonych na reklamę zwróci się od razu. Zaraz po kliknięciu albo zaraz po zapisie na newsletter. Wystarczy, że ustawisz One Time Offer, w którym zaoferujesz produkt w dużej promocji. Produkt, który będzie nawiązywał do tego, co prezentowałeś w reklamie.

W One Time Offer wstawisz licznik, który będzie odliczał czas do końca oferty. A osoby, które z oferty skorzystają, w rzeczywistości zapłacą za reklamę.

Fajny pomysł, prawda? Pewnie, w dodatku przetestowany. Możesz przeczytać, jak Agata z Social Media Tools wykorzystała ten sposób.

Czy beTimes pomoże Ci zwiększyć przychody

Właściwie ten akapit mógłby być bardzo krótki. No pewnie, że tak. Gdyby tak nie było, bym Ci go nie proponował.

Ale wiem, że moje zapewnienia, mogą Cię wcale nie przekonywać. Wszak właśnie chcę Cię przekonać do tego, żebyś skorzystał z mojego produktu, licznika beTimes.

Zobacz, co o beTimes mówi Grzegorz. A przede wszystkim, ile miesięcznie z niego wyciąga:

I na koniec, jedna ważna rzecz. Zastanów się, kiedy najczęściej kupujesz? Czy potrzebujesz dużo czasu do namysłu, czy kupujesz pod wpływem impulsu?

Jeśli wiesz, że towar nie zniknie, na pewno długo rozważasz wszystkie za i przeciw. Nic dziwnego, masz czas, warto więc zastanowić się, czy naprawdę danej rzeczy potrzebujesz.

Jednak kiedy widzisz bardzo atrakcyjną ofertę i w dodatku zdajesz sobie sprawę z tego, że masz niewiele czasu na podjęcie decyzji, nie analizujesz. Bo po prostu nie masz na to czasu. Twój mózg zauważa, że to okazja i ciężko jest się jej oprzeć.

I dokładnie tak samo działają Twoi klienci. Wykorzystaj to i pokaż im One Time Offer. Oczywiście z wykorzystaniem licznika beTimes.

A kiedy już to zrobisz, daj mi znać, jakie efekty osiągnąłeś. Uwielbiam czytać inspirujące historie swoich klientów.

Co więcej, możesz wypróbować beTimes i One Time Offer za darmo. Wystarczy, że założysz darmowe konto na beTimes.


Jak zamienić subskrybentów w płatnych klientów?

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem