Jeśli nigdy nie stworzyłeś oferty jednorazowej, możesz pomyśleć: wszystko fajnie, pomysł spoko, ale od czego ja właściwie mam zacząć? Nie chcę, żebyś zniechęcał się, zanim wdrożysz OTO w swoim biznesie. Chcę, żebyś je wdrożył! Dlaczego dzisiaj przeczytasz o 5 krokach do stworzenia skutecznej One Time Offer.
Krok 1: Przygotuj produkt, który chcesz sprzedawać w One Time Offer
1. Jak wybrać produkt do oferty jednorazowej?
Pamiętaj, żeby produkt, który oferujesz w OTO był dopasowany do potrzeb klienta. Skąd masz wiedzieć, jakie potrzeby ma klient? Lead magnet powinien być Twoją wskazówką. Skoro klient zapisał się do Twojego newslettera, żeby pobrać plik, to znaczy, że ma problem, który ten lead magnet rozwiązuje.
Jaki więc powinien być produkt w ofercie jednorazowej? Powiązany z lead magnetem. Może rozwiązywać ten sam problem, ale w szybciej, lepiej i sprawniej.
2. Stwórz kopię produktu w Woocommerce
Jeśli wiesz już, jaki produkt chcesz sprzedawać w One Time Offer, stwórz jego kopię na Woocommerce.
1. Wejdź w produkty / wszystkie produkty.
2. Następnie najedź myszą na produkt i kliknij zduplikuj.
3. Potem ukryj produkt w ogólnym katalogu, żeby nie był dostępny w ogólnej sprzedaży w sklepie.
4. Kliknij edytuj przy widoczność w katalogu.
5. Zmień widoczność na ukryty i kliknij zaktualizuj.
3. Ustal cenę
Zmień też koniecznie cenę na taką, za jaką chcesz sprzedawać produkt w One Time Offer. Pamiętaj, żeby cena nie była zaporowa. 100 zł to maks. Cena musi być wystarczająco niska, żeby klient był skłonny dokonać spontanicznego zakupu. Produkt, który oferujesz, musi być wartościowy. To nie może być byle co, bo wtedy nawet duża przecena nie pomoże.
A więc śmiało – oferuj pełnowartościowy produkt z dużym rabatem, nawet 50-90%.
Krok 2: Stwórz stronę sprzedażową
Nie ma znaczenia, gdzie ta strona powstanie. To może być WordPress i Elementor, Gutenberg, Divi. Ale także Leadpages, Landingi albo Mailerlite. Stwórz stronę sprzedażową dla One Time Offer gdziekolwiek Ci wygodnie. BeTimes zintegruje się z każdym systemem. Zawsze sobie poradzi.
Jaka powinna być strona z ofertą jednorazową? Stwórz ją według wskazówek ze wpisu 7 elementów skutecznej One Time Offer.
W skrócie przedstawię Ci tutaj najważniejsze elementy:
1. Na górze strony umieść informację o tym, że użytkownik został zapisany na newsletter i w podziękowaniu poniżej przedstawiasz mu ofertę jednorazową. Niech klient wie, co się dzieje. Zobacz, jak robią to klienci beTimes.
2. Poinformuj klienta, że to oferta jednorazowa i nigdy więcej już jej nie zobaczy.
3. Umieść licznik beTimes tak, żeby był widoczny od razu po otwarciu strony. Żeby klient nie musiał scrollować, żeby go zobaczyć. Dzięki temu od razu zauważy, ile czasu ma na podjęcie decyzji.
4. Wypisz, co zyska klient, kiedy kupi Twój produkt. Pisz językiem korzyści.
5. Przekreśl starą cenę i pokaż nową.
6. Umieść opinie klientów na dole, zaraz przy call to action.
7. Napisz parę słów o sobie, dlaczego użytkownik ma Ci zaufać?
8. Umieść jasne wezwanie do akcji. Niech będzie to duży, kontrastowy przycisk z wyraźnym komunikatem, co klient ma zrobić.
Pamiętaj, żeby przy tworzeniu One Time Offer unikać 6 najpopularniejszych błędów.
Krok 3: Wklej licznik beTimes na stronę sprzedażową
Nadszedł czas na stworzenie licznika beTimes.
1. Wybierz typ licznika każdemu osobno i ustaw czas. Sugeruję 15 minut.
2. Ustaw stronę www, na którą nastąpi przekierowanie, kiedy oferta przepadnie. Dobrze, żeby była to osobna strona, na której będzie informacja, że oferta nie jest już dostępna, ale klient wciąż może kupić produkt w standardowej cenie.
3. Ustaw wygląd licznika tak, żeby pasował do Twojej strony i identyfikacji wizualnej.
Stworzenie licznika na potrzeby One Time Offer jest naprawdę intuicyjne. Jeśli jednak chcesz zobaczyć pełną instrukcję, tutaj znajdziesz wideo z całym procesem tworzenia licznika do oferty jednorazowej.
4. Kolejnym etapem jest umieszczenie licznika na stronie sprzedażowej. Tutaj znajdziesz instrukcje wideo jak wkleić licznik w WordPressie, Mailerlite i na innych platformach.
Krok 4: Dodaj link do produktu na stronie sprzedażowej
W ofertach jednorazowych ważne jest, żeby oszczędzić klientowi zbędnego klikania. Dlaczego? Bo każdy kolejny krok zmniejsza konwersję. Lepiej, żeby po kliknięciu „KUP”, klient nie był kierowany do sklepu albo do strony produktu. Przekieruj go od razu do zamówienia, z produktem dodanym do koszyka.
Krok 5: Ustaw przekierowanie do One Time Offer po zapisie na newsletter
Możesz to zrobić w swoim systemie mailingowym. Pokażę Ci, jak to zrobić w Mailerlite.
W miejscu, gdzie stworzysz wygląd formularza Kliknij settings, zaznacz custom success page i wpisz URL strony z One Time Offer.
To już wszystko! Oferta jednorazowa gotowa. Koniecznie daj mi znać, jak One Time Offer działa u Ciebie. A jeśli chcesz wypróbować sprzedaż z ofertą jednorazową, załóż darmowe konto w beTimes.pl i stwórz swoją pierwszą OTO.
Dla ułatwienia, tutaj znajdziesz wszystkie artykuły pomocnicze:
- Licznik beTimes
- Jaki produkt do One Time Offer wybrać?
- Jaki lead magnet stworzyć?
- 7 elementów skutecznej One Time Offer?
- Przykłady wykorzystania beTimes przez klientów
- 6 błędów w One Time Offer
- Jak stworzyć licznik beTimes – instrukcja wideo
- Umieszczanie licznika w WordPressie
- Umieszczanie licznika w Mailerlite
- Umieszczanie licznika na innych platformach – playlista
- Jak przekierować klienta od razu do zamówienia w Woocommerce?