Jak sprzedaliśmy kurs, którego nie było i zarobiliśmy 24 544 zł w tydzień, nie wydając ani złotówki na reklamę? [Case Study]

❌ Nie możesz ruszyć z miejsca ze swoim kursem online?
❌ Masz pomysł na kurs, ale nie wiesz co dalej?
❌ Nie masz czasu?
❌ Nie ogarniasz kwestii technicznych?
❌ Nie wiesz, jak to wszystko ogarnąć, by z sukcesem sprzedać kurs?

To tak jak nasza klientka Ewelina!

? Ewelina przyszła do nas z pomysłem,
i nie do końca wiedziała, jak go zrealizować.

? Pomogliśmy jej sprzedać kurs, zanim jeszcze powstał (przedsprzedaż).

✅ Zbudowaliśmy niewielką listę adresową – 570 maili,
nie wydając ani złotówki na płatną reklamę.

✅ Kurs kupiło 57 osób,
✅ co dało przychód 24 544 zł

? Zainteresowany? Czytaj (lub oglądaj) dalej

Nasze hasło brzmi:

„Zrobimy za Ciebie wszystko, co trzeba,
by sprzedać Twój kurs online”

Jeśli nie chcesz czytać, poniżej możesz obejrzeć wideo 🙂

Kliknij, jeśli chcesz pogadać o sprzedaży Twojego kursu

Kto był zamieszany w całą akcję?

Ewelina trafiła do beTiMES z pomysłem na własny kurs on-line dotyczący ubezpieczeń. Nie miała jednak pojęcia jak pozyskać odbiorców na swój produkt.

Nie wiedziała, w jaki sposób zainteresować potencjalnych klientów, jak nawiązać z nimi relację i przejść do sprzedaży

„Miałam bardzo dużo pomysłów, ale nie bardzo wiedziałam, jak wdrożyć je w życie, jak zacząć sprzedawać właśnie kursy, jak stworzyć stronę, na której będę mogła sprzedawać.”

Ponadto nie czuła się pewnie w kwestiach technicznych i pisaniu sprzedażowych treści do e-maili czy na landing. Nie mówiąc już o tym, że nie miała pojęcia jak taką stronę lądowania zrobić, jak podpiąć formularz. Do tego dodajmy brak czasu, którego lwią część wypełnia praca agentki ubezpieczeniowej. 

Podsumowując: zdecydowanie byliśmy jej potrzebni!

Dlaczego Ewelina zgłosiła się do beTiMES?

Kompleksowe podejście do tematów klienta idealnie wpasowało się w potrzebę wsparcia, jakiego potrzebowała przy promocji i sprzedaży swojego kursu. 

W beTiMES oszczędzamy czas klienta i wszystko, co tylko możliwe robimy za Ciebie. Zaprojektujemy Twój lejek sprzedażowy, napiszemy teksty do e-maili i oferty, zrobimy landingi, ustawimy e-maile i zajmujemy się kwestiami technicznymi w tle (WTL, MailerLite, formularze, domeny…), żeby to wszystko dobrze śmigało.

„Gdy poznałam Łukasza, pomógł mi ogarnąć technicznie to, czego ja nie potrafię. Czyli stworzył landing, pomógł mi przygotować e-booka dla agentów ubezpieczeniowych, stworzył stronę do zapisu na webinar, stronę do kupienia kursu — pomógł mi przygotować cały lejek sprzedażowy, no i przygotował też ofertę sprzedażową. Wszystko to zrobił dla mnie Łukasz, nawet poustawiał faktury, T-paya i wszystkie techniczne sprawy, których ja nie lubię i też nie potrafiłam zrobić, a to mi pomogło ruszyć z miejsca.”

Wysłuchaj całej opinii Eweliny o współpracy z beTiMES:

Jak przebiegała nasza współpraca?

Według procedury onboardingowej, którą stosujemy u każdego naszego klienta 🙂 

Nie było tak pięknie od samego początku, ale z czasem wprowadziliśmy zasady postępowania i kolejność działań, co bardzo ułatwiło współpracę obu stronom, dlatego teraz nie wyobrażamy sobie obsługi klienta w inny sposób.

Ewelina skontaktowała się z beTiMES i co się wydarzyło dalej?

  • Wstępna rozmowa telefoniczna: badanie potrzeb Eweliny, wstępna propozycja wsparcia, ustalenia jak to ma wyglądać, żeby realizacja oczekiwań klientki przebiegała gładko i bez niedomówień. Po tej rozmowie na bazie naszego sprawdzonego schematu lejka sprzedażowego powstał projekt, z którego jasno wynikało, co będzie do zrobienia u Eweliny.
  • W następnym kroku Ewelina otrzymała wycenę i fakturę, po akceptacji zaczęliśmy działać.
  • Zadanie Eweliny polegało na uzupełnieniu briefu, w którym zawarte są też pytania o ofertę sprzedażową. Ten dokument to nasz szablon, ale każdorazowo dopasowujemy pytania do konkretnego klienta i jego projektu.
  • Dwutorowo w Asanie stworzyliśmy nowy projekt, gdzie w sekcji „przegląd” umieściliśmy wszystkie najważniejsze linki, z których korzystamy na bieżąco. Warto wspomnieć, że korzystamy z dokumentów i arkuszy Google, bo to bardzo przyspiesza pracę. 
  • Zadania dla Eweliny, pogrupowane w te najpilniejsze, czyli etap 1 oraz kolejne jako etap 2, zostały po kolei wprowadzone z konkretnym z datami i przydzielone do osób wykonujących/do osoby, która jest odpowiedzialna za projekt.

Warto wspomnieć, że w Asanie nie rozpisujemy projektu od zera, mamy w naszych procedurach gotowe szablony całych projektów, które za każdym razem dopasowujemy do konkretnego klienta.

  • Po uzupełnieniu przez Ewelinę briefu oraz dodaniu niezbędnych plików na dysk (swoje zdjęcia, logo itp.), który jej wskazaliśmy, nastąpiła weryfikacja danych
  • To jest moment, w którym oceniamy czy mamy wystarczająco dużo danych startowych, żeby sprawnie realizować projekt. Tutaj ma miejsce dogadanie szczegółów i rozmowa poprzez komunikator video GoogleMeet  albo Messenger. 


Na czym polegała realizacja projektu?

Nasz projekt lejka sprzedażowego zakładał:

  • powiększenie listy subskrybentów newslettera za pomocą darmowego e-booka i webinaru, poprowadzonego przez Ewelinę,
  • nawiązanie relacji z odbiorcami za pomocą wiadomości powitalnych i e-maila wiedzowego,
  • a także najważniejsze: sprzedaż kursu w okienku sprzedażowym (wyznaczony przedział czasowy), zarówno podczas webinaru, jak i za pomocą 7 e-maili sprzedażowych, skierowanych do odpowiedniej grupy odbiorców
Projekt lejka sprzedażowego dla Eweliny

Co po kolei zrobiliśmy dla Eweliny?

LEAD MAGNET, który błyskawicznie rozwiązuje problem klienta

Prezent za zapis na listę subskrybentów, którzy potencjalnie mogliby się stać klientami Eweliny. Cechy idealnego lead magnetu? Rozwiązuje rzeczywisty problem odbiorców, a wskazówki można zastosować od razu. 

Dla Eweliny powstał darmowy e-book  ”Jak sprzedawać ubezpieczenia na Facebooku? 17 niezawodnych pomysłów, dzięki którym pozyskasz 20 nowych klientów w miesiącu”, który świetnie realizował założony cel.

Screen okładki i kilku stron e-booka

Nasza praca przy lead magnecie:

  • redakcja treści, 
  • skład e-booka, 
  • przygotowanie okładki

LANDING PAGE, który przyciąga odbiorcę

Strona lądowania, na której można się zapisać na listę i odebrać e-booka. Tutaj też działamy według sprawdzonej, wewnętrznej procedury:

Screen fragmentu landinga do pobrania e-booka

Nasza procedura się sprawdza, co potwierdzają dane dotyczące konwersji (52,84%), uzyskanej w ciągu 23 dni:

Screen statystyk z MailerLite Eweliny

Nasza praca przy landing page: 

  • stworzenie formularza zapisu w MailerLite,
  • e-mail potwierdzający + strona podziękowania w MailerLite
  • ustawienie wysyłki e-booka na e-maila
  • test zapisu, czy subskrybent trafia do właściwej grupy
  • kwestie techniczne: podpięcie formularza zapisu, dodanie grupy, do której będą trafiać subskrybenci w MailerLite, favicon landinga, miniaturka do udostępniania w mediach społecznościowych, dodanie opisu i słów kluczowych pod SEO, ustawienie wersji mobilnej

E-MAILE POWITALNE, które sprawiają, że chcesz zostać na dłużej

Przygotowaliśmy 3 wiadomości i były one wysyłane automatycznie po zapisie. Tutaj też działamy według autorskiego schematu, który jest skuteczny:

  • szablon e-mail 1: powitanie/podziękowanie za zapis, przedstawienie marki, opcjonalnie kod rabatowy, CTA (call to action) czyli zaproszenie do wykonania jakiegoś działania np. polubienia profilu na Instagramie czy fanpage na Facebooku – screen wiadomości obok
  • szablon e-mail 2: historia marki albo Twoja, kamienie milowe rozwoju, czym się wyróżniasz, dlaczego ktoś miałby kupić właśnie od Ciebie?
  • szablon e-mail 3: dowód społeczny uznania Twojej marki/produktów/usług: opinie, case study, polecenia, recenzje

Wiadomość miała dobre statystyki, więc byliśmy zadowoleni, że nasz schemat działa:

Screen statystyk wiadomości z MailerLite Eweliny

Nasza praca przy powitalnej sekwencji e-maili: 

  • konfiguracja programu MailerLite (szablon e-maila, ustawienie nadawcy, konfiguracja domeny itp.) wg naszej procedury:
  • napisanie treści e-maili
  • wizualna oprawa e-maili w MailerLite
  • ustawienie e-maili w automatyczną sekwencję do właściwych odbiorców 
  • testy zapisu i wysyłki

LANDING PAGE WEBINARU, na który od razu chcesz się zapisać

Strona lądowania do zapisu na darmowy webinar, który promował kurs. Ewelina poprowadziła go sama, my zadbaliśmy o całą resztę.

Najważniejsza sprawa to pamiętać, że 1 landing = 1 cel i cała komunikacja musi być obudowana wokół tego. Bez żadnych “rozpraszaczy” np. menu, ikonek kierujących do mediów społecznościowych, bo odbiorca ma zostać na tej stronie i wykonać konkretną akcję, a nie „uciekać” gdzie indziej.

Przy tym temacie również pracowaliśmy według sprawdzonej, wewnętrznej procedury, dzięki której wiemy jakie elementy to “must have”, żeby landing mógł realizować cele klienta.

Tak prezentowała się finalna wersja landinga zapisu na webinar:

Nasza praca przy landing page webinaru:

  • napisanie treści na landing zapraszający na webinar
  • wykonanie atrakcyjnego wizualnie landinga, który pasuje do stylu i identyfikacji wizualnej klientki
  • kwestie techniczne: podpięcie formularza zapisu, dodanie grupy, do której będą trafiać subskrybenci w MailerLite, favicon landinga, miniaturka do udostępniania w mediach społecznościowych, dodanie opisu i słów kluczowych pod SEO, ustawienie wersji mobilnej
  • test czy wszystko to razem działa

✅ E-MAILE, dzięki którym zapisani na bank nie zapomną o webinarze

  • e-mail 1: przypomnienie do zapisanych subskrybentów dzień przed
  • e-mail 2: przypomnienie w dzień webinaru — rano o godzinie 10
  • e-mail 3: przypomnienie w dzień webinaru – 15 minut przed rozpoczęciem
  • e-mail 4: wiadomość z nagraniem webinaru, które było dostępne do określonego terminu, z prezentacją nagrania jako gifa, który kierował na YouTube
  • dodatkowy e-mail, wysłany do partnera biznesowego Eweliny z zaproszeniem do udziału w bezpłatnym webinarze

Nasza praca przy e-mailach dotyczących webinaru:

  • napisanie treści e-maili
  • wizualna oprawa e-maili w MailerLite
  • ustawienie e-maili jako kampanie do właściwych odbiorców
  • testy zapisu i wysyłki

SŁOWO OD EKSPERTKI czyli idealny e-mail wiedzowy

Tak nazywamy wiadomości, które otrzymuje subskrybent, mające na celu przekazanie wiedzy z danej specjalności, podkreślenie wizerunku klienta jako eksperta w swojej dziedzinie i (przyszłościowo) podtrzymanie relacji.

U Eweliny również taką wiadomość zaproponowaliśmy, miała tytuł: “8 błędów w sprzedaży ubezpieczeń”. Wiadomość została wysłana w automatyzacji, ponieważ jest ona przygotowana pod kolejne e-maile, które mają być wysyłane co 2 tygodnie.

Screen automatyzacji przygotowanej pod kolejne wiadomości

Nasza praca przy e-mailu eksperckim:

  • napisanie treści e-maila
  • wizualna oprawa e-maila w MailerLite
  • ustawienie wiadomości jako automatyzacja, kiedy subskrybent dołącza do konkretnej grupy
  • testy zapisu i wysyłki

OFERTA SPRZEDAŻOWA, czyli tekst, wobec którego żaden odbiorca nie pozostanie obojętny

To oznacza treści, które znajdą się na landingu, promującym kurs Eweliny. Tutaj oczywiście też działamy wg sprawdzonego schematu. Posługujemy się procedurą z Asany i dwoma arkuszami:

Arkusz z pytaniami o klienta: na jakim jest etapie, czy zna markę Eweliny, chcemy poznać jego potrzeby, bolączki, problemy. I jak to wszystko się ma do produktu, który będzie sprzedawany, żeby jak najlepiej pokazać korzyści z jego zakupu.

Wszystko po to, żeby móc głębiej wejść w temat i dotrzeć za pomocą treści oferty do prawdziwej motywacji i emocji potencjalnego klienta. 

Arkusz-szkic oferty: tutaj „po prostu” wypełniamy nasz arkusz z dwudziestoma pytaniami 😉 

A tak serio to skupiamy się na wyeksponowaniu możliwej transformacji potencjalnego klienta po zakupie kursu Eweliny.

Jaki jest punkt wyjścia (A) i gdzie po przerobieniu kursu znajdzie się klient (B — czyli korzystna i pożądana sytuacja). Żeby to dobrze pokazać piszemy o obecnych problemach klienta, jakie będą konsekwencje zignorowania tematu. No i płynnie przechodzimy do korzyści, jakie są w zasięgu ręki, po zakupie kursu. Dodajemy też obiekcje, jakie mogą się pojawić w głowie klienta i rozbijamy je na 10 sposobów.


? Jeżeli chcesz na luzie, samodzielnie pisać skuteczne oferty sprzedażowe to skorzystaj z naszego kursu OFERTA, KTÓRA SPRZEDAJE [POKAŻ MI TO] ?


Nasza praca przy konstruowaniu treści oferty:

  • analiza obu arkuszy, wypełnionych przez Ewelinę
  • analiza informacji, dodatkowe pytania o dane, uszczegółowianie, poprawianie
  • pisanie treści, czyli wyobrażenie sobie człowieka, do którego się zwracamy, mówienie jego językiem, żeby ten przekaz był skuteczny

LANDING PAGE OFERTY KURSU, czyli wizualne przedstawienie atutów oferty

Mając gotową ofertę sprzedaży czas ubrać ją  w atrakcyjną wizualnie formę. Tutaj również działamy według wewnętrznej procedury, dzięki czemu nie pomijamy żadnego ważnego elementu, jedynie modyfikujemy schemat, żeby pasował do produktu Eweliny.

Dla przypomnienia: 1 landing = 1 cel. Żadnych rozpraszaczy, menu, linków do mediów społecznościowych. 

Klient ma kupić kurs, a informacje na landingu mają go do tego działania przekonać:

  • eksponowanie zalet – kurs przygotowany przez praktyka, czyli czynnie działającą agentkę ubezpieczeniową
  • pokazujemy obecną sytuację klienta, a następnie pokazujemy jakie problemy klienta rozwiązuje ten kurs
  • klient ma dwa pakiety do wyboru, pokazanie różnice pomiędzy nimi (podczas okienka sprzedażowego ceny były inne 397 zł oraz 497zł)
  • ta informacja jest powtórzona na końcu landinga
  • wyróżniające się kolorystycznie przyciski z czytelnym komunikatem co się wydarzy po kliknięciu

Landing zawiera też m.in. szczegółową agendę kursu, listę bonusów wraz z opisem, przykładową lekcję video i opinie klientów o produktach Eweliny.

Warto wspomnieć, że każdorazowo dbamy o wersję mobilną landinga i po zrobieniu sprawdzamy, czy dobrze wygląda i wprowadzamy zmiany w układzie elementów, jeśli są konieczne:

Nasza praca przy landingu sprzedażowym:

  • wykonanie atrakcyjnego wizualnie landinga, który pasuje do stylu i identyfikacji wizualnej klientki
  • kwestie techniczne: podpięcie formularza zapisu, dodanie grupy, do której będą trafiać subskrybenci w MailerLite, favicon landinga, miniaturka do udostępniania w mediach społecznościowych, dodanie opisu i słów kluczowych pod SEO, ustawienie wersji mobilnej
  • test czy wszystko to razem działa

E-MAILE SPRZEDAŻOWE, które sprzedają w okienku czasowym

Wracając do lejka sprzedażowego: po webinarze do uczestników wysłaliśmy 7 wiadomości (tip: ustawienie jako kampanie), mających na celu prezentację zalet oferty kursu, a także „mobilizację” odbiorców do zakupu w okienku czasowym, ponieważ w tym czasie obowiązywała bardzo korzystna cena za oba pakiety (obniżona).

Wiadomości były wysyłane codziennie, oprócz niedzieli, godzina wysyłki e-maila była na zmianę rano/wieczór. Wyjątkiem był ostatni dzień kampanii, bo wtedy były wysłane 2 e-maile: 10 godzin i 1 godzinę przed końcem okienka sprzedażowego.

Co powinno się znaleźć w e-mailach sprzedażowych?

  • to, co przemówi do klienta
  • zagra na jego emocjach
  • trafi w czuły punkt bolączek i okaże się świetnym rozwiązaniem jego problemów
  • co się wydarzy, kiedy problemy zignoruje, jakie będą się z tym wiązały konsekwencje
  • przykładowa lekcja kursu – u Eweliny to było video
  • opinie zadowolonych klientów (czyli społeczny dowód słuszności)
  • opis bonusów
  • przypominanie o kończącym się czasie
  • w każdym mailu CTA (call to action – wezwanie do działania)

Tutaj też mamy swój schemat pracy, którym się posługujemy przy sekwencjach sprzedażowych

Przykładowe wiadomości z kampanii sprzedażowej:

Screen pierwszej wiadomości, prezentacja korzyści:

Wiadomość czwarta i rozbijanie obiekcji klienta:

Wiadomość nr 6, wysłana rano w ostatni dzień okienka sprzedażowego:

Nasza praca przy e-mailach sprzedażowych:

  • napisanie treści e-maili
  • wizualna oprawa e-maili w MailerLite
  • ustawienie wiadomości jako kampanie do konkretnej grupy odbiorców
  • testy zapisu i wysyłki

✅ KWESTIE TECHNICZNE, czyli to, czego nie widać, ale bez tego się nie uda

Czyli to, czego zazwyczaj nie widać, a klienci często nie mają wiedzy, żeby się tym samodzielnie zająć i dobrze przygotować.

Dlatego w beTiMES w pełni odciążamy naszych klientów i dbamy o wszystkie szczegóły, żeby uzyskać jak najwyższą, możliwą konwersję.

Nasza praca przy kwestiach technicznych:

  • konfiguracja platformy sprzedażowej WTL:
  • dodanie produktów
  • ustawienie szybkiej sprzedaży
  • podpięcie Fakturowni co umożliwia automatyczne wystawienie i wysyłkę faktury
  • konfiguracja płatności Tpay
  • podpięcie MailerLite, żeby kupujący trafiali do konkretnej grupy subskrybentów
Screen formularza szybkiej sprzedaży z WTL
  • konfiguracja MailerLite, podpięcie domeny (publikacja landinga)  licznika beTiMES, który pokazuje ile jesz cze zostało czasu do końca sprzedaży
  • testy zakupów i wszystkiego, co się da, żeby mieć pewność, że nic nas nie zawiedzie w trakcie kampanii sprzedażowej


Podsumowanie współpracy z Eweliną

? Jaki był nasz punkt startowy, z czym zaczynaliśmy?

Lista odbiorców była budowana organicznie, za pomocą następujących działań:

  • Ewelina posiada prężnie działającą grupę na Facebooku (około 1400 osób na liście) i tutaj pojawiały się 3 posty, promujące e-booka.
  • Dodatkowy e-mail, wysłany do partnera biznesowego Eweliny z zaproszeniem do udziału w bezpłatnym webinarze. 
  • Webinar, który był lead magnetem do zebrania grupy zainteresowanych kursem, Ewelina sama przygotowała i poprowadziła

KOSZTY REKLAMY = 0 złotych


? Jak przedstawiały się dane liczbowe?

Dane liczbowe:

  • liczba osób na liście na początku: 209 osób
  • na lead magnet e-book  ”Jak sprzedawać ubezpieczenia na Facebooku? 17 niezawodnych pomysłów, dzięki którym pozyskasz 20 nowych klientów w miesiącu” zapisało się: 390 osób
  • na webinar zapisało się: 387 osób
  • maile sprzedażowe były wysyłane do całej grupy, która wynosiła: 570 osób

? Jaka była konwersja?

Łączna konwersja na całej liście subskrybentów wyniosła 10% (wszyscy odbiorcy / ilość sprzedaży).

Konwersja landinga z lead magnetem w postaci e-booka przedstawiała się następująco:

Konwersja landinga z zaproszeniem na webinar wyglądała tak:


? Jak przedstawiały się statystyki sprzedażowe?

OTWIERALNOŚĆ E-MAILI SPRZEDAŻOWYCH   pomiędzy 45% >29% (spadała, co jest naturalne)
ILOŚĆ OSÓB OBECNYCH NA WEBINARZE EWELINY  w szczytowym momencie 200 osób (bardzo dobry wynik)
SPRZEDAŻ PODCZAS WEBINARU 18 osób (kwota 8.646zł)
SPRZEDAŻ PAKIETU NR 1 W OKIENKU SPRZEDAŻOWYM (397 ZŁ) 14 osób kupiło
SPRZEDAŻ PAKIETU NR 2 W OKIENKU SPRZEDAŻOWYM  (497 ZŁ) 43 osoby kupiły
ŁĄCZNIE ILOŚĆ OSÓB, KTÓRE KUPIŁY PRODUKTY EWELINY  57
ŁĄCZNA KWOTA UZYSKANA ZE SPRZEDAŻY W OKIENKU SPRZEDAŻOWYM  24.544 zł

„Zrobimy za Ciebie wszystko, co trzeba,
by sprzedać Twój kurs online”

Jakie korzyści przyniosła Ewelinie współpraca z beTiMES?

  • Zaoszczędziła mnóstwo czasu. Nam ten projekt zajął dziesiątki roboczogodzin, a mamy procedury i doświadczenie w tym, co robimy. 

Ile czasu to wszystko by zajęło Tobie?

  • Ewelina nie musiała się doszkalać, tracić czasu na naukę umiejętności, które nie są jej potrzebne do wykonywania swojego zawodu, bo w 100% przejęliśmy kwestie techniczne.

Masz czas, możliwości i chęci na samodzielną naukę tego wszystkiego?

„Bardzo dobrze oceniam tę naszą współpracę, bo faktycznie Łukasz pomógł mi poukładać to wszystko. Ja technicznie nie byłam w stanie tego przygotować, ja nie wyobrażam sobie tworzyć następnych rzeczy bez Łukasza. Każdemu, kto ma gdzieś tam w głowie jakiś pomysł odnośnie sprzedaży czy książki, czy e-booka, czy kursów, webinarów lub cokolwiek sobie wymyślicie ze sprzedażą on-line, to myślę, że właśnie Łukasz spokojnie pomoże w każdym zakresie”.

  • Nasza klientka mogła się skupić na kontakcie z odbiorcami, miała siłę i energię na przeprowadzenie webinaru, bo doskonale wiedziała, że wszystkie niezbędne elementy kampanii sprzedażowej są poukładane w spójną całość.

Czy myślisz, że dasz radę ogarnąć e-maile i landing chwilę przed startem kampanii, a może w trakcie…? To się może nie udać…

  • Ewelina mogła w każdej chwili liczyć na poradę i wsparcie, bo w beTiMES możliwość szybkiego kontaktu dla klienta to standard.

Współpracowałaś/łeś kiedyś z kimś, kto w pilnej sprawie odpowiada po kilku dniach albo znika? No właśnie…


Jeśli macie problem z takimi właśnie technicznymi rzeczami, to jak najbardziej polecam Łukasza, no i tworzy oferty, które naprawdę sprzedają, także polecam!

Masz pomysł, ale nie masz pojęcia jak się za to zabrać?

Nie masz czasu, sił, chęci, albo umiejętności, by zająć się całym procesem sprzedażowym? 

W beTiMES zajmiemy się wszystkim, by z sukcesem sprzedać Twój produkt on-line, a Ty skupisz się na relacji z odbiorcami!

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem