- Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie, masz ogrom wiedzy i chcesz się z nią dzielić?
- Czujesz, że w dotychczasowej pracy osiągnąłeś już sufit i chcesz przejść do świata online?
- Masz pomysł na kurs online, ale zupełnie nie wiesz, jak się za to zabrać?
Zobacz, na konkretnym przykładzie. Jak możemy zamienić Twój pomysł w zarabiający biznes online.
KTO ZA TYM STOI?

„Od pomysłu, aż po wsparcie na webinarze na żywo – tak można by opisać naszą współpracę” 🙂
Klientka przed rozpoczęciem współpracy z beTiMES miała za sobą kilka, średnioudanych, drobnych sprzedaży produktów cyfrowych.
Chciała więcej. Wiedziała, że jest specjalistką w swojej dziedzinie i że jej społeczność czeka na płatny i wartościowy produkt online.
Dlaczego klienci decydują się na współpracę z beTiMES?

Nasza klientka działała na Instagramie, miała społeczność na Instagramie i kilkaset osób w bazie mailingowej. Chciała w końcu zrezygnować z pracy w świecie offline i wejść do online (uwaga spojler: udało jej się to).
Jednak było pewne “ale”… mimo że jest ekspertką w swojej dziedzinie, zupełnie nie znała się na kwestiach technicznych. Nie miała pojęcia o kampaniach sprzedażowych kursów online. I nie miała czasu i chęci się tego wszystkiego uczyć.
I dzięki współpracy z beTiMES, absolutnie nie musiała.
Jak przebiegała współpraca?
Jak każda współpraca z naszym klientem, tak i tutaj, stosowaliśmy się do naszej procedury onboardingowej.
1. Najpierw odbyła się rozmowa wstępna, podczas której poznaliśmy się, poznaliśmy potrzeby, problemy i wątpliwości. I złapaliśmy wspólne flow. Po takiej rozmowie powstał wstępny projekt, z którego wynikało, co trzeba będzie zrobić dalej.
2. Następnie przyszedł czas na dopełnienie formalności – wysłaliśmy umowę, wycenę wraz z fakturą, a po jej akceptacji mogliśmy zacząć działać.
3. Pierwszym zadaniem klientki było wypełnienie briefu – mamy stworzony swój wewnętrzny szablon, który każdorazowo dopasowujemy do potrzeb klienta. Na tym etapie prosimy też o dodanie na specjalnie stworzony dysk Google najważniejszych materiałów – zdjęć, grafik, opinii – wszystkiego, co w późniejszym czasie było nam niezbędne do stworzenia skutecznej komunikacji sprzedażowej. Na etapie briefingu zbieramy także wszystkie niezbędne dostępy – do strony internetowej, systemu mailingowego oraz smsowego. Dzięki temu już na początku współpracy mamy komplet informacji.

4. Jednocześnie w Asanie (naszym centrum zarządzania projektami) stworzyliśmy nowy projekt. Tutaj też mamy stworzony szablon, który oczywiście dostosowujemy do indywidualnych potrzeb. Każde zadanie jest przypisane do osoby za nie odpowiedzialnej, ma też swój termin wykonania. A nad wszystkim czuwa nasza projekt managerka.

5. W trakcie całej współpracy byliśmy w stałym kontakcie. Oprócz dodawania zadań w Asanie, dwa odbywały się strategiczne calle, w trakcie których omawiane były najważniejsze bieżące kwestie. Mieliśmy także grupę na messengerze – byliśmy w stałej komunikacji, co często jest niezbędne w trakcie kampanii sprzedażowej. Dzięki temu klientka cały czas czuła nasze wsparcie i widziała nasze zaangażowanie w projekt.
6. Opracowaliśmy także całą strategię sprzedaży, przygotowaliśmy kompleksowy lejek sprzedażowy i przeprowadziliśmy kampanię reklamową. Akcja sprzedażowa rozpoczęła się webinarem (a w zasadzie serią 3 webinarów), a w trakcie kampanii dawaliśmy nasze pełne wsparcie. Monitorowaliśmy wyniki, byliśmy na webinarze (moderacja komentarzy, wklejanie linków), reagowaliśmy na bieżąco na to co się dzieje
Wybór modelu sprzedaży kursu online
Po rozmowie i poznaniu potrzeb klientki oraz jej społeczności zaproponowaliśmy jej dużą kampanię na kompleksowy kurs online.
Postawiliśmy na kampanię sprzedażową połączoną z wyzwaniem – 3 webinary na żywo i tydzień okienka sprzedażowego. Na zakończenie sprzedaży odbył się jeszcze dodatkowy live z sesją Q&A. W trakcie okienka sprzedażowego zadbaliśmy także o maile sprzedażowe, spersonalizowane i skierowane do odpowiedniej grupy odbiorców (segmentacja listy).
Czas na konkrety – w jakich dziedzinach wspieraliśmy w trakcie współpracy?
- Strategia komunikacji marketingowo-sprzedażowej – pierwszy i najważniejszy punkt. Na podstawie rozmów z klientką, wypełnionego briefu oraz ankiet przeprowadzonych wśród odbiorców znaleźliśmy problemy i obiekcje, które trzeba rozwiązać. Na podstawie realnych problemów, zaprojektowaliśmy tematy webinarów oraz treści sprzedażowe.
- Zaprojektowanie oferty sprzedażowej, która generuje zyski – na podstawie analizy problemów grupy docelowej, oraz wypełnionego briefu, wspólnie ustaliliśmy, jaki kurs sprzedajemy, w jakich wariantach, z jakimi bonusami. Stworzyliśmy buyer personę, pod którą budowaliśmy całość komunikacji.
- Landing zapisu na serię webinarów, obok którego nie przejdziesz obojętnie – strona lądowania z formularzem zapisu podpiętym pod system mailingowy. Landing zapraszał na serię 3 darmowych webinarów (z naszą asystą na zapleczu). Ważne, aby taki landing zwracał uwagę, zawierał obietnicę rozwiązania problemu i odpowiadał na najważniejsze pytania dotyczące serii webinarów.
Nasza praca landingu zapisu na webinar:
- napisanie treści na stronę zapraszającą na serię webinarów
- stworzenie atrakcyjnego i eleganckiego landingu, zgodnie z identyfikacją wizualną
- kwestie techniczne: podpięcie landingu pod domenę klientki, podpięcie formularza zapisu, dodanie grupy, do której będą trafiać subskrybenci w MailerLite, favicon landinga, miniaturka do udostępniania w mediach społecznościowych, dodanie opisu i słów kluczowych pod SEO, ustawienie wersji mobilnej
- test, czy wszystko to razem działa
✅ Maile powitalne/rozgrzewające po zapisie, dzięki którym odbiorcy cały czas o nas pamiętają i nie mogą się doczekać spotkania live
Przygotowaliśmy 2 wiadomości, które były automatycznie wysyłane po zapisie na serię webinarów.
W pierwszej wiadomości znalazło się powitanie i podziękowanie za zapis na serię webinarów. Krótko też przedstawiliśmy klientkę i zaprosiliśmy do obserwowania jej w mediach społecznościowych. Druga wiadomość skupiła się na społecznym dowodzie uznania, zamieściliśmy tam kilka opinii. Dzięki temu obietnice, które składamy na landing page mają pokrycie w efektach klientów.
Nasza praca mailach powitalnych:
- treści do maili powitalnych/rozgrzewających
- wizualna oprawa e-maili w MailerLite
- ustawienie e-maili jako kampanie do właściwych odbiorców
- testy zapisu i wysyłki
✅ Maile przypominające o webinarze, dzięki którym nikt nie zapomni o zapisie – bardzo ważna kwestia, o której nie można zapomnieć, promując kurs online przy pomocy webinarów. Ludzie zapisują się na wiele wydarzeń online, dlatego nie można pozwolić im o sobie zapomnieć. Wysyłaliśmy 3 maile przypominające, przez każdym webinarem. 1 mail – 24h przed webinarem, 2 mail – 4h przed webinarem, 3 mail – dokładnie w momencie rozpoczęcia webinaru.
Nasza praca mailach przypominających:
- treści do maili przypominających
- wizualna oprawa e-maili w MailerLite
- ustawienie e-maili jako kampanie do właściwych odbiorców
- testy zapisu i wysyłki
W tym miejscu warto wspomnieć, że wszystkie maile, które tworzymy przechodzą przez naszą wewnętrzną procedurę double check. Oznacza to, że każdy mail, każdy link i odnośnik w mailu przechodzi przez dwie osoby z zespołu, dzięki czemu minimalizujemy ryzyko pomyłek.

✅ Strona podziękowania OTO (One Time Offer) po zapisie na serię webinarów
Kiedy ktoś zapisał się na serię webinarów, pokazywała mu się strona podziękowania ze specjalną ofertą.
Produktem w jednorazowej ofercie był minikurs online za 97 zł. Kurs w regularnej sprzedaży kosztuje 297zł. Gdzie jest haczyk? Oferta jest ograniczona czasowo, na podjęcie decyzji było tylko 15 minut. Oczywiście temat kursu z OTO był powiązany z serią webinarów.
W trakcie tej kampanii kurs z OTO kupiło 27 osób, co dało kwotę 2619 zł. Dzięki temu można pokryć koszty reklamy. Więcej o reklamie i jej kosztach będzie dalej.
✅ Maile sprzedażowe, które… faktycznie sprzedają
Po serii webinarów wysłaliśmy 9 maili sprzedażowych. Napisaliśmy je na podstawie analizy briefu i ankiet grupy docelowej klientki. Ustawiliśmy je jako kampanię, żeby zminimalizować ryzyko pomyłek systemu. Taka sekwencja sprzedażowa ma na celu prezentację oferty, rozbicie obiekcji kupujący oraz uświadomienie ich, że to jest właśnie ten czas na zakup i to w korzystnej cenie. Okienko sprzedażowe nie było zbyt długie (7 dni). Maile wychodziły codziennie, co 24h. W ostatni dzień okienka wysłaliśmy dwa maile – rano i wieczorem. Ostatni mail został wysłany 6h przed zamknięciem okienka sprzedażowego.
Tutaj także działamy według sprawdzonej procedury rozpisanej w Asanie:

Nasza praca przy mailach sprzedażowych:
- napisanie treści e-maili
- wizualna oprawa e-maili w MailerLite
- ustawienie wiadomości jako kampanie do konkretnej grupy odbiorców
- testy zapisu i wysyłki
✅ Oferta sprzedażowa, która podbija serca (i portfele) klientów
Do przygotowania tekstu pełnej oferty sprzedażowej, potrzebowaliśmy wypełnionego briefu. Mamy tam część dotyczącą stricte oferty sprzedażowej. Znajduje się tam 20 pytań, na które Klientka musiała odpowiedzieć. Jakie było nasze zadanie? Przeanalizować wszystkie odpowiedzi, znaleźć esencję.
Swoją pracę rozpoczynamy od określenia punktu wyjścia (A), czyli obecnej sytuacji klienta, żeby móc przedstawić, gdzie znajdzie się po ukończeniu kursu (B) – w końcu tego właśnie oczekuje klient.

W celu zobrazowania tego procesu skupiamy się na bieżących problemach klienta, ukazując potencjalne konsekwencje zignorowania danego tematu. Następnie płynnie przechodzimy do wymienienia korzyści, jakie klient otrzyma po dołączeniu do kursu. Cały czas pamiętamy o obiekcjach, jakie mogą pojawić się u klientów i sukcesywnie je rozbijamy.
Nasza praca przy tworzeniu oferty sprzedażowej:
- analiza treści dostarczonych przez klientkę
- zadawanie dociekliwych i szczegółowych pytań
- opracowanie strategii komunikacji produktu
- napisanie skutecznych treści, które przemówią do odbiorców
✅ Landing page sprzedażowy, czyli oferta opakowana w przyciągającą uwagę szatę graficzną
Po napisaniu, sprawdzeniu i akceptacji tekstu oferty sprzedażowej, przychodzi czas na pokazanie jej światu. Oczywiście landing zapisu na webinar i landing sprzedażowy, to dwie różne strony. Cele strony lądowania jest przyciągnięcie uwagi i skupienie się tylko na jednej kwestii. Nasze strony tworzymy na platformie landingi, a następnie przenosimy ją na domenę klienta. Co w sytuacji, gdy nie masz swojej domeny? Spokojnie, w takim wypadku podpinamy stronę lądowanie pod jedną z naszych domen.
O czym należy pamiętać przy tworzeniu landing page oferty kursu?
O tym, że ta strona ma sprzedać kurs. Nie ma tam miejsca na odnośniki do innej oferty czy bloga. Informacje na landingu mają na celu przekonać klienta, że ten kurs to coś, czego potrzebuje.
Zaczynamy od przyciągnięcia uwagi, zadania pytania, które bezpośrednio odnosi się do bolączek klienta.
Następnie przedstawiamy społeczny dowód słuszności, czyli pokazujemy efekty.
Kolejny krok, to pokazanie agendy kursu online.
Pokazujemy dwie drogi – co się stanie, gdy dołączy się na pokład kursu i co będzie, gdy się tego nie zrobi i wybierze inne metody rozwiązania swojego problemu.
Dajemy wybór – klient może wybrać jeden z dwóch przygotowanych pakietów (+ specjalna zniżka tylko dla osób obecnych na webinarze)
A na koniec, jeszcze raz rozbijamy obiekcje.
Landingi sprzedażowe są długie, pełne informacji. Strony sprzedażowe kursów online zawierają także listę bonusów wraz z opisem, przykładową lekcję video i opinie klientów o produktach, a także kilka słów o osobach prowadzących kurs.
Nasza praca przy landingu sprzedażowym:
- wykonanie atrakcyjnego wizualnie landinga, który pasuje do stylu i identyfikacji wizualnej klientki
- kwestie techniczne: podpięcie formularza zapisu, dodanie grupy, do której będą trafiać subskrybenci w MailerLite, favicon landinga, miniaturka do udostępniania w mediach społecznościowych, dodanie opisu i słów kluczowych pod SEO, ustawienie wersji mobilnej, podpięcie koszyka szybkiej sprzedaży
- test czy wszystko to razem działa
✅ SMS marketing, niezastąpione narzędzie do przypominania o webinarach
W tej kampanii zastosowaliśmy strategię z 3 webinarami na żywo. W formularzu zapisu na serię webinarów dodaliśmy możliwość podania numeru telefonu. Dzięki temu mogliśmy wysyłać zapisanym osobom SMSa z przypomnieniem. Takie SMSy wysyłamy 10 minut przed rozpoczęciem webinaru. Czy to skuteczny sposób? Jak najbardziej! Większość osób mając telefon przy sobie, przeczyta od razu taką wiadomość. Zdecydowanie zwiększa to szansę, że taka osoba kliknie w link podany w wiadomości SMS i obejrzy webinar.
Nasza praca przy wysyłce SMS:
- napisanie treści wiadomości
- dodanie numerów telefonów zebranych przez formularz zapisu w MailerLite do SMS API
- zaplanowanie i wysyłka w SMS API
✅ Strategia contentowa, czyli wszystko, co przyciąga uwagę w mediach społecznościowych
Media społecznościowe to ważny element każdej kampanii. Treści powinny być spójne i przemyślane. Klientce pomogliśmy w stworzeniu scenariuszy do rolek organicznych, które sama nagrała. Ustaliliśmy gdzie, kiedy i jakie treści mają się pojawiać w social mediach. Wszystko omówiliśmy z wyprzedzeniem, rozpisaliśmy w harmonogramie, dzięki czemu uniknęliśmy chaotycznego tworzenia materiałów na ostatnią chwilę.
Nasza praca przy tworzeniu strategii contentowej:
- stworzenie scenariuszy do rolek organicznych
- osadzenie treści w harmonogramie zgodnie ze strategią i sposobem komunikacji
✅ Przygotowanie i optymalizacja kampanii reklamowej w Meta
Działania marketingowe przy kampanii sprzedażowej kursu onlinedopełniliśmy kampanią reklamową na Instagramie i Facebooku. Rozpoczęliśmy od kampanii zapisu na webinar, następnie rozpoczęliśmy kampanię sprzedającą kurs online. W trakcie kampanii reklamowej ważne jest, aby na bieżąco monitorować to, co się dzieje, reagować i optymalizować działania. Dobrze jest mieć przygotowanych kilka różnych kreacji reklamowych i testować, które działa najlepiej. Przygotowaliśmy także skrypty do filmów reklamowych, które musiała nagrać. Stworzyliśmy też grafiki do reklam statycznych, oraz opisy przyciągające uwagę do każdej kreacji reklamowej.
Ile kosztuje taka kampania reklamowa kursu online?
Wydatki na reklamę (zapis na webinar): 2481,44 zł
Przychód z OTO: 2619,00 zł
Pokryte koszty reklamy: 105 %
Nasza praca przy kampanii reklamowej:
- napisanie tekstów do opisu reklam
- napisanie skryptów do filmów
- stworzenie grafik do reklam statycznych
- ustawienie reklam w Managerze Reklam
- reagowanie i optymalizacja reklam przy cały okres kampanii
✅ Wsparcie na webinarach
Bardzo często w kampaniach sprzedażowych kursów online, okienko sprzedażowe rozpoczyna webinar lub seria webinarów. Dlaczego? Bo bezpośredni kontakt z grupą docelową jest tutaj kluczem do sukcesu. Jednak bardzo ciężko jest poprowadzić taki webinar w pojedynkę.
Nie ma co ukrywać, prowadzenie spotkania live jest dla każdego stresujące. A tu jeszcze trzeba dodawać linki do oferty, robić screeny opinii, a w komentarzach pełno pytań, których przecież nie chcemy pominąć. Robienie webinaru bez wsparcia to przepis na małą katastrofę. Dlatego w beTiMES zawsze wspieramy naszych klientów i asystujemy przy webinarach. To my dodajemy wszystkie linki, odpowiadamy na komentarze, zbieramy pytania do sesji Q&A i robimy screeny.
Dzięki temu nasi klienci mogą skupić się tylko i wyłączenie na prowadzeniu webinaru. I mają spokojną głowę, bo wiedzą, że na zapleczu wszystko działa, jak należy. Pomagamy też zaplanować transmisję i przeprowadzić próbne webinary.
Przy takiej liczbie osób na żywo i takiej ilości wiadomości na czacie, wsparcie jest nieocenione.
Nasze wsparcie przy webinarze:
- próbne webinary
- zaplanowanie transmisji live
- wsparcie podczas webinaru (moderacja komentarzy, dodawanie linków, zbieranie pytań do sesji Q&A)
✅ Kwestie techniczne, których nie widać na pierwszy rzut oka, ale bez nich żadna kampania sprzedażowa nie odniesie sukcesu
Kwestie techniczne często spędzają sen z powiek osobom, które chcą wydać swój kurs online. Najczęściej klienci nie mają o nich pojęciach i nie mają chęci ani czasu, żeby się tego wszystkiego uczyć. I słusznie – wcale nie muszą. W beTiMES oferujemy kompleksowe podejście i nasi klienci nie muszą się niczym przejmować. My wiemy co, jak i kiedy trzeba zrobić, żeby osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Jak wyglądała nasza praca przy kwestiach technicznych?
- Przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy ankietę dla grupy docelowej, dzięki czemu jeszcze lepiej poznaliśmy jej problemy i obiekcje. Pozwoliło nam to lepiej przygotować komunikację w trakcie kampanii i mogliśmy precyzyjnie odpowiedzieć na problemy odbiorców klientki.
- Pomagaliśmy także przy przygotowaniu prezentacji sprzedażowych, które wyświetlane były w trakcie serii webinarów. Każda z prezentacji miała ponad 70 slajdów, więc było co robić.
- Konfiguracja domeny – podpięliśmy stronę zapisu oraz stronę sprzedażową stworzoną na platformie landingi pod domenę klientki, ustawiliśmy także licznik beTiMES, który odlicza czas do końca okienka sprzedażowego
- Testowanie i sprawdzanie całego procesu zakupowego okiem klienta i koniecznie w trybie incognito, tak, żeby w trakcie kampanii nie było żadnych niemiłych niespodzianek
To co w takim razie musiała zrobić klientka?
Nie ma się co oszukiwać – wszystkiego za Ciebie nie możemy zrobić. Ale jak widać wyżej, zdecydowaną większością możemy się zająć.
Klientka miała 4 główne zadania:
- nagranie kursu
- przeprowadzenie serii webinarów
- kontakt z klientami
- nagranie wideo do reklam
Niezbyt wiele jak na tak dużą kampanię, prawda?
Podsumowanie współpracy przy pierwszej edycji kampanii
Jak był stan wyjściowy?
Na liście mailingowej było ok 1100 osób, zasięgi na Instagramie ok 8 000 osób. Klientka miała też ogromną wiedzę, którą chciała przekazać dalej. Zdecydowała się na współpracę z beTiMES, bo dostała rekomendację, że u nas będzie miała kompleksowe wsparcie przy każdym aspekcie lejka sprzedażowego.
Nasze działanie marketingowe wspieraliśmy przemyślanym content planem oraz reklamą na Facebooku i Instagramie.
Jak przedstawiały się dane liczbowe?
Dane liczbowe:
- liczba osób na liście mailingowej na początku kampanii: 1100
- liczba osób zapisanych na serię webinarów: 2033
- konwersja landingu page zapisu na serię webinarów
- Razem: 44,68
Statystyki sprzedażowe:
Klienci mieli do wyboru dwa pakiety cenowe: 997zł i 1497zł
Jak rozkładały się wybory kupujących?
OTWIERALNOŚĆ E-MAILI SPRZEDAŻOWYCH | pomiędzy 31,66% -> 18,74% (spadała, co jest naturalne) |
SPRZEDAŻ Z OTO (97zł) | 28 osoby kupiły |
SPRZEDAŻ PAKIETU NR 1 W OKIENKU SPRZEDAŻOWYM (997 ZŁ ) | 13 osób |
SPRZEDAŻ PAKIETU NR 2 W OKIENKU SPRZEDAŻOWYM (1497 ZŁ) | 41 osób |
ŁĄCZNIE ILOŚĆ OSÓB, KTÓRE KUPIŁY PRODUKTY | 54 (kurs) + 28 (OTO) |
ŁĄCZNA KWOTA UZYSKANA ZE SPRZEDAŻY | 74 321 zł (+ OTO) |

Jakie korzyści przyniosła klientce współpraca z beTiMES?
Zrealizowała swoje cele nie marnując czasu – mogła przenieść całą swoją działalność do online i nie musiała przy tym tracić czasu, aby uczyć się tego, czego nie potrzebuje i nie chce.
Każdy jest dobry w innej dziedzinie. Dzięki naszemu doświadczeniu i procedurom sprawnie pomagamy wydawać kursu online, nie angażując klienta w kwestie techniczne całego procesu.
Jedna osoba nie da rady sama ogarnąć całej kampanii od A do Z…
A może i da radę, ale jakim kosztem? Dzięki współpracy z beTiMES, nasza klientka miała czas i chęci na kontakt z klientami w wiadomościach prywatnych, spokojnie przygotowała się do serii webinarów, a nawet miała przestrzeń na organizację dodatkowego live z serią Q&A. Wszystko to dzięki temu, że wiedziała i widziała jak sprawnie działamy i mamy wszystko pod kontrolą.
Byliśmy w stałym kontakcie, odpowiadaliśmy na każde pytanie, reagowaliśmy na bieżąco zarówno na potrzeby klientki, jak i jej społeczności.
WNIOSKI I CO DALEJ?
Po tej kampanii, zgodnie z wcześniejszymi planami, zdecydowaliśmy się “kuć żelazo póki gorące”. Między dużymi kampaniami zrobiliśmy jeszcze 3 mniejsze okienka sprzedażowe na mniejsze produkty pośrednie
Między dużymi kampaniami zrobiliśmy jeszcze 3 mniejsze okienka sprzedażowe na mniejsze produkty pośrednie
W trakcie tych kampanii mierzyliśmy osobno zarówno ciepły, jak i zimny ruch. Zrobiliśmy odrębne kampanie, dedykowane landingi zapisu i OTO. Dzięki analizie zachowań odbiorców doszliśmy do wniosku, że warto zmodyfikować pakiety i podwyższyć ich cenę.
Postanowiliśmy zmienić ofertę OTO, tak, aby produkt na one time offer trafiał również do osób, które już były w naszej społęczności
Kolejna kampania
CZAS NA KOLEJNE DUŻE OTWARCIE, KTÓRE PRZYNIOSŁO PRZYCHÓD 161 716 ZŁ NA TYM SAMYM KURSIE
W lutym, zrobiliśmy drugą edycję tego samego kursu. Mając już gotowe landingi, maile oraz prezentacje, poprawiliśmy tylko komunikację tak, aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do odbiorców klientki. Podczas pierwszej kampanii mieliśmy okazję lepiej poznać grupę docelową, jej problemy i obiekcje.
Po przeanalizowaniu wiadomości i komentarzy, które pojawiały się w czasie pierwszej kampanii tego kursu, byliśmy jeszcze lepiej przygotowani. Tym razem także postawiliśmy na kampanię promocyjną w trakcie 3 webinarów, jednak zdecydowanie podnieśliśmy ceny.
✅ Reklama poszła mocniej i szerzej
W trakcie drugiej kampanii postawiliśmy na mocniejsze i szersze działania reklamowe. Zrobiliśmy dwie osobne kampanie reklamowe: na ciepły i zimny ruch.
Dzięki tym działaniom, na styczniową serię webinarów zapisało się aż ponad 3000 nowych osób
ŁĄCZNIE Z CIĄGU 3 MIESIĘCY, NA SPRZEDAŻY KURSÓW ONLINE ZAROBILIŚMY 291 127,40 ZŁ
Z tych wszystkich kampanii wyciągnęliśmy kilka wniosków:
- warto eksperymentować z cenami pakietów i ogólnie pakietami; ludzie częściej wybierają większy droższy pakiet
- dodanie upsella po zakupie
- sms marketing ma duży potencjał
- specjalne ceny live na webinarze robią furorę
- korzystając z płatnej reklamy warto zrobić także kreacje z przypomnieniem o live
- kolejne edycje kursów online sprzedajemy drożej
- warto inwestować w reklamę na zimny ruch
W beTiMES przeprowadzimy Cię przez cały proces sprzedaży kursu online. Od pomysłu, aż po wsparcie na webinarze.
A Ty zajmujesz się tym, co lubisz i potrafisz!